کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318002 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار تصاویر جدیدی از «سیستم عامل کروم» شرکت گوگل

مرورگر کروم گوگل به مانند یک رعد وبر ق دارای رشد بسیار سریعی شد و پس از آن بود که شرکت گوگل اعلام کرد که  یک سیستم عمل نیز بر مبنای مرورگر کروم عرضه خواهد کرد.

البته قرار بود این عرضه در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است ودلیل آن نیز مشخص نیست و تنها وب‌سایت اصلی پروژه، تصاویر اسکرین‌شات جدیدی از این سیستم عامل را منتشر کرده است.

Chrome OS windowmanagement

در همین حال این شرکت با اعلام اینکه این سیستم عامل هر چند به صورت آزمایشی در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد که تاییدی بر اظهارات اریک اشمیت مدیرعامل این شرکت بود که در کنفرانس وب ۲ اعلام کرده بود که این سیستم عامل در چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

Chrome OS panels

برای کاربران اینترنتی هنوز این ابهام وجود دارد که این سیستم عامل چگونه خواهد بود در حالی که آنان به صورت کامل مختصات و ویژگی‌های مرورگر کروم را می‌دانند چون شرکت گوگل به صورت کامل این مرورگر اوپن سورس را پشتیبانی کامل کرده و به صورت منظم نسخه های آنرا منتشر می‌کند.

Chrome OS windowmanagement

هنوز برای کاربران سوالاتی در مورد عملکرد چند کاره بودن؛ مرور فایل‌ها و همچنین مدیریت پنجره‌ها وجود دارد که شرکت گوگل با انتشار یک سری تصاویر به خوبی نشان داده است که رابط کاربری و سایر خصوصیات پیشرفته این سیستم عامل در حال پیشرفت است.

Chrome OS

به هر حال همگان منتظرند تا دستپخت شرکت گوگل را در زمینه سیستم عامل‌های رومیزی یا سنتی با کروم ببینند و این در حالی است که چندی پیش اریک اشمیت در کنفراسن وب ۲ اعلام کرد که سیستم عامل کروم به صورت انحصاری برای رایانه‌های با کیبورد فیزیکی ساخته شده و خاصیت لمسی نخواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3858 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/09/06 تعداد مشاهده: 1528
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر