کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش تعرفه‌ واردات موبایل منتفی شد

مديركل صنايع برق، فناوري اطلاعات و فلزي وزارت صنايع با بيان اينكه كاهش تعرفه واردات موبايل به كشور منتفي است، گفت: اين موضوع براي تصويب نهايي بايد به امضاي 4 وزير عضو كميسيون ماده يك برسد، به همين دليل با توجه به مخالفت وزير صنايع، كاهش تعرفه منتفي است.

فارس- محمود ليائي اعلام كرد: موضوع كاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه در كميته تخصصي كميسيون ماده يك به تصويب رسيد ولي براي نهايي شدن بايد به امضاي 4 وزير عضو كميسيون برسد.

وي با اشاره به مخالفت وزير صنايع با كاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه تصريح كرد: با توجه به اين مساله، كاهش تعرفه واردات موبايل منتفي است.

هفته پيش حسن وفايي، دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز تعرفه واردات گوشي تلفن همراه به كشور را با كاهش 15 درصدي، 10 درصد اعلام كرد كه اين مساله با واكنش وزارت صنايع رو به‌رو شد.

در آن زمان، ليائي مديركل فناوري وزارت صنايع در واكنش به خبر منتشر شده مبني بر كاهش 15 درصدي تعرفه واردات موبايل گفت: در جلسه‌ دو هفته پيش با نمايندگان ستاد مبارزه با قاچاق كالا و وزارت ارتباطات، تعيين تعرفه واردات گوشي منوط به تعيين تكليف طرح رجيستري گوشي‌هاي وارداتي شد.

در پي اين موضع‌گيري وزارت صنايع، روابط عمومي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز اعلام كرد: كاهش تعرفه تلفن همراه بايد به تاييد وزيران عضو كميسيون ماده يك و رييس‌جمهور برسد، لذا تا طي مراحل نهايي قابل اجرا نيست.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3864 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itmen تاریخ خبر: 1389/09/07 تعداد مشاهده: 1367
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر