کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه‌ و جزئیات سرویس پیام چندرسانه‌یی همراه اول اعلام شد

سرویس پیام چندرسانه‌ای به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به کاربران شبکه تلفن همراه و برطرف کردن محدودیت‌های موجود در سرویس پیامک ارائه شده است که در حال حاضر تعرفه سرویس پیام چندرسانه‌یی همراه اول تا ۳۰۰ کیلوبایت، ۴۰۰ ریال اعلام شده است.

سرویس پیام چندرسانه‌یی این امکان را فراهم می‌کند که فایل‌های متنی، صوتی، تصویری یا ترکیبی از آن را به یک یا چند گیرنده ارسال شود.

از مزایای این سرویس میتوان به فعال‌سازی رایگان و نداشتن آبونمان ماهیانه، امکان ارسال فایل‌های متنی، صوتی، تصویری یا ترکیبی از آن‌ها در قالب یک پیام تا حجم ۳۰۰ کیلو بایت و فعال‌سازی سرویس مذکور اشاره کرد.

نحوه فعال‌سازی

فعال‌سازی سرویس برای شبکه اپراتور اول به دو روش مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و تماس با شماره ۱۸۶۸ جهت دریافت و تنظیم فرم ثبت نام در محل کار یا منزل انجام می‌شود.

دریافت تنظیمات گوشی

در روش اول ارسال نوع و مدل یا شماره سریال گوشی (IMEI) از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸ انجام می‌شود. در روش دوم مراجعه به بخش خدمات مشترکین، منوی GPRS بخش تنظیمات GPRS و MMS در سایت همراه اول (www.mci.ir) و روش سوم تنظیم دستی از طریق وارد کردن نقطه دسترسی همراه اول در منوی مربوطه در گوشی تلفن همراه است.

در صورتیکه در مرحله ۱ مدل گوشی شناسایی نشد می‌توان اینگونه عمل کرد که با استفاده از کد #۰۶#* سریال گوشی (IMEI) روی صفحه تلفن همراه نمایش داده می‌شود؛ سپس باید شماره سریال ۱۵ رقمی گوشی را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸ ارسال کرد.

بسته آوا و نما

مشترکان با خرید این بسته به مبلغ ۳۰ هزار ریال می‌توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال ۱۰۰ عدد MMS به دوستان و آشنایان نموده و علایق خود را با ایشان تقسیم کنند.

جهت فعال‌سازی بسته آوا و نما باید عدد “۱″ را به شماره ۸۰۸۱ ارسال کنید و پس از انجام مراحل فوق پیامک تایید فعال شدن بسته حاوی تاریخ و زمان اعتبار بسته برای شما ارسال خواهد شد.

توجه شود که در هر ۲۴ ساعت تنها می‌توان یک بار بسته را فعال کرد و در این مدت خرید بسته جدید امکان‌پذیر نیست. در صورت خرید بسته جدید قبل از اتمام اعتبار بسته قبلی، میزان اعتبار بسته جدید به بسته قبلی اضافه خواهد شد.

ملاحظات و نکات مهم

امکان استفاده از سرویس مذکور و بسته آوا و نما در زمان قطع ارتباط تلفن همراه، میسر نیست؛ سرویس پیام چند رسانه‌یی همراه اول با انجام تغییر نام قطع شده و مشترک جدید باید جهت استفاده از سرویس مذکور مجددا آن را فعال کند.

برای تکمیل فرم فعال‌سازی سرویس پیام چند رسانه‌یی توسط اشخاص حقیقی نام و نام خانوادگی شماره ملی و شماره تلفن همراه و برای اشخاص حقوقی نام و شماره ثبت شرکت مورد نیاز است.

البته سرویس پیام چند رسانه‌یی از سوی اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) هم با ویژگی‌ها و تعرفه‌های مختص به این اپراتور در کشور عرضه می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3880 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: وین بتا تاریخ خبر: 1389/09/08 تعداد مشاهده: 1496
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر