کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمادگی برای اجرای دولت الکترونیک در تمام استان‌ها

مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: آمادگي داريم دولت الکترونيک را در تمام استانهاي کشور اجرايي کنيم.

صابر فيضي درباره وضعيت تلفن ثابت و همراه اظهار كرد: به جايگاهي رسيديم که بتوانيم سرويس‌هاي دقيق را به بخش‌هاي مورد نياز اضافه کنيم و در حال حاضر نيز شعار دولت دهم توسعه دولت الکترونيک بوده که بايد به آن برسيم.

فيضي تصريح کرد: شرکت مخابرات جزو دستگاه‌هاي اجرايي و دولتي محسوب نمي‌شود و ارزيابي بر اساس دستگاه‌هاي اجرايي ندارد.

وي با اشاره به اينکه از آنجا که سياست سهامداران عمده شرکت، رشد و اعتلاي کشور و حرکت در جهت سياست‌هاي نظام است يادآور شد: سياست‌هايي در اين راستا تدوين شده که بتوانيم به کمک دستگاه‌هاي اجرايي به اهداف خود برسيم.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران متذکر شد: شرکت مخابرات ايران با تمام مجموعه خود اين آمادگي را دارد که براي همه مجموعه‌ها ارائه سرويس داده و دولت الکترونيک را در تمام استان‌ها اجرايي کند.

فيضي درباره وضعيت فعلي شرکت مخابرات گفت: اين شرکت خصوصي است و طبق قانون تجارت اداره و جزو شرکت‌هاي سهامي عام بوده و قوانين بورس نيز بر آن حاکم است .

وي با بيان اين که به دنبال اين بوديم که مجوز استخدام 3هزار نيرو را اخذ کنيم تصريح کرد: از سال 80 تاکنون اين شرکت از سيستم دولتي خارج و مجوز استخدام در شرکت‌هاي مخابراتي را نداشتيم؛ در برنامه چهارم محدوديت بر اين شرکت حاکم و شرکت مخابرات با محدوديت‌هاي قانون کار خود را به پيش برده است.

او كه در مراسم توديع و معارفه مدير عامل شرکت مخابرات لرستان سخن مي‌گفت، اظهار كرد: در تمام مباحث مديريتي بحث توديع و معارفه وجود دارد و يکي از ميزهايي که پايه‌هاي آن لرزان است، پست‌هاي مديريتي است.

وي با بيان اينکه تغيير مديريت در شرکت‌هاي مخابراتي ادامه داد: اين جا به جايي‌ها به دليل عدم رضايت از عملکردها نيست چرا که از زمان آغاز به کار دولت نهم و دهم مي‌توانيم عملکردها را با شرايط گذشته مقايسه کنيم.

فيضي گفت: مدير عامل سابق شرکت مخابرات استان به زودي در يکي از استان‌هاي کشور در بخش‌هاي مديريتي ارائه خدمت خواهد کرد.

وي ابراز اميدواري کرد که بتوانيم با کمک استانداري لرستان سرويس‌ها را به صورت متمرکز ارائه و الگوي دولت الکترونيک را در استان پياده کنيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3891 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/09/10 تعداد مشاهده: 1296
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر