کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ممنوعیت استفاده از بازی‌های آنلاین برای نوجوانان کره‌ی‌جنوبی

مقامات كره جنوبي اعلام كردند كه هم‌زمان با افزايش نگراني‌ها درباره اعتياد به اينترنت در اين كشور، دولت كره جنوبي قانوني براي ممنوعيت استفاده از جوانان از بازي‌هاي آنلاين پس از نيمه شب وضع خواهد كرد.

وزارتخانه‌هاي فرهنگ و خانواده كره جنوبي اعلام كردند در لايحه‌اي كه در ماه جاري ميلادي به پارلمان كشور ارايه مي‌شود، از كمپاني‌هاي ارايه‌دهنده بازي‌هاي آنلاين كره جنوبي درخواست مي‌شود كه پس از نيمه شب به جوانان زير 18 سال سرويس بازي‌هاي آنلاين ارايه ندهند.

جو رين - يك مقام وزارتي مرتبط با اين قانون - به خبرگزاري فرانسه گفت: حقيقت درباره بازي‌هاي آنلاين اين است كه شما به آساني وارد آن مي‌شويد و به سختي از آن خارج مي‌شويد، به ويژه اگر يك نوجوان باشيد.

وي خاطرنشان كرد: بسياري از نوجوانان و جوانان تمامي شب را به بازي‌هاي آنلاين مي‌پردازند و در روز بعد با مشكلاتي در خصوص در امر يادگيري در مدرسه و طي كردن روند عادي زندگي مواجه مي‌شوند. ما معتقديم اين قانون براي اطمينان يافتن از سلامت و بهداشت رواني جوانان و نوجوانان ضروري است اما براساس اين قانون ارايه اين سرويس‌هاي آنلاين از ساعت شش آزاد خواهد بود.

دولت كره جنوبي همچنين درصدد است از شركت‌هاي اينترنتي كره جنوبي درخواست كند محدوديت‌هايي براي دسترسي جوانان به بازي‌هاي آنلاين در طول هفته اعمال كنند.

گزارش‌هاي پراكنده‌اي درباره مرگ و مير در ارتباط با اعتياد به بازي‌هاي اينترنتي در كره جنوبي وجود دارد؛ ماه گذشته يك پسر 15 ساله كره‌يي پس از قتل مادرش به خودكشي اقدام كرد.

گفته شده كه اين پسر نوجوان به خاطر اين كه مادرش او را براي بازي كردن بازي‌هاي اينترنتي سرزنش كرده، او را به قتل رساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3912 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/09/13 تعداد مشاهده: 1338
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر