کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حدود70 درصد بازار نرم‌افزار در اختیار دولتی‌هاست

رشد شرايط ركود در بازار فن‌آوري اطلاعات موجب مي‌شود تكنولوژي در اختيار عده محدودي قرار بگيرد كه در آن صورت حركت رو به جلويي را شاهد نخواهيم بود.

محمد يوسفيان - مدير يك شركت نرم‌افزاري -اظهار كرد: تنها با رعايت قوانين و مقررات اصل 44 است كه مي‌توانيم شاهد شكوفايي بخش خصوصي‌ باشيم، هرچند همكاري بخش خصوصي در پروژه‌هاي ملي و تشويق دولت به واگذاري‌ها نيز بسيار موثر است.

يوسفيان درباره شاخص‌هاي ارزيابي جايگاه فن‌آوري اطلاعات ابراز كرد: براي ارزيابي جايگاه فن‌آوري اطلاعات، موسسات بين‌المللي فاكتورهاي متعددي دارند كه يكي از برجسته‌ترين آن‌ها، آمادگي الكترونيكي است كه در برابر اين شاخص تعداد كاربران اينترنتي ديده مي‌شوند؛ هرچند عوامل ديگر از قبيل پهناي باند نيز موثرند. بهره‌گيري افراد از اينترنت از جمله ديگر شاخص‌هاي مهم در ارزيابي آمادگي الكترونيكي به حساب مي‌آيد.

اين كارشناس فن‌آوري اطلاعات تصريح كرد: براي ارزيابي جايگاه ايران در اين حوزه در قبال ساير كشورها بايد ديد كه به عنوان مثال در نمايشگاه الكامپ چه تعداد از افراد خارجي به استقبال ما آمدند تا به واسطه آن بتوانيم بگوييم چه ميزان نفوذ در حوزه IT داشته‌ايم.

او افزود: وقتي در بازار داخلي دچار ركود مي‌شويم و تكنولوژي تنها در دست عده محدودي قرار مي‌گيرد، مشخصا حركت رو به جلويي را شاهد نخواهيم بود بلكه در برخي موارد شاهد نقض قانون كپي‌رايت نيز مي‌شويم.

وي با بيان اين كه حدود 70 درصد بازار نرم‌افزار در اختيار دولتي‌هاست، اذعان كرد:‌ اين در حالي است كه براي توسعه بازار اين حوزه بايد به بخش‌هاي خصوصي بيش‌تر بها داده شود زيرا IT از ابزارهاي مهم هر فعاليتي است و به عنوان مثال هدفمندسازي يارانه‌ها بخش اعظم فعاليتش‌ بر دوش IT خواهد بود.

يوسفيان به اهميت صنعت فن‌آوري اطلاعات پرداخت و خاطر نشان كرد:‌ اگر بنا بر فرض صنعت IT ضعيف باشد ولي باز هم نشود از آن چشم پوشاند بايد گذاشت رشد تكنولوژي با آموزش و كار بالا برود تا فعاليت‌هاي جامعه و كشور دچار نقصان نشود.

او در پايان گفت: جامعه بايد نگاهش را به بخش‌هاي خصوصي معطوف دارد زيرا توان اجراي فعاليت‌هاي كشور را داراست و در اين صورت مي‌توانيم شاهد رشد صنعت IT باشيم. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3984 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/09/21 تعداد مشاهده: 1271
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر