کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سانسور شبکه‌های تلویزیونی و وب‌سایت‌های خارجی در چین

دولت چين برنامه‌هاي شبكه‌هاي تلويزيوني وب‌سايت‌هاي اينترنتي را كه به انتشار اخبار مربوط به اعطاي جايزه صلح نوبل به يك فعال سياسي چين مي‌پرداختند، سانسور كرد.

پس از اين‌كه وب‌سايت‌هاي شبكه‌ي خبري سي‌.ان.‌ان و شبكه خبري بي.‌بي.‌سي و شبكه خبري ان.آر.كي در چين از دسترس خارج شدند، برنامه‌هاي تلويزيوني شبكه‌هاي خبري سي.‌ان.‌ان و بي‌.بي.‌سي نيز سانسور شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، ليو ژيائوبو كه يكي از فعالان سياسي چين است، جايزه صلح نوبل را به خود اختصاص داده اما دولت چين كه از اين اقدام كميته‌ي نوبل خشمگين شده، مانع پوشش خبري اخبار مراسم اعطاي اين جايزه در روز جمعه شد.

اين فعال سياسي در ماه دسامبر 2009 به اتهام خرابكاري و مخالفت با نظام سياسي چين به 11 سال زندان محكوم شد و در مراسم اعطاي جايزه صلح نوبل در روز جمعه حضور نداشت.

دفتر سي.‌ان.‌ان در پكن اعلام كرد: وب سايت سي‌.ان.‌ان به طور كامل در چين مسدود است و برنامه‌هاي شبكه تلويزيوني سي‌.ان‌.ان نيز سانسور مي‌شود.

دولت چين داراي يك نظام سانسور آنلاين بسيار گسترده است و به‌طور مكرر وب سايت‌هايي را كه عليه نظام اين كشور فعاليت مي‌كنند مسدود مي‌كند.

بي‌.بي‌.سي نيز با انتقاد از دولت چين اعلام كرد كه دسترسي به سايت اين شبكه خبري در چين مقدور نيست و ما تاييد مي‌كنيم كه تمامي وب‌سايت‌هاي ما و نه تنها وب‌سايت‌هاي خبري در چين مسدود شده است، ما تنها نيستيم و بسياري از وب‌سايت‌هاي ديگر كه به انتشار اخبار بين‌الملل مي‌پردازند در چين مسدود شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3995 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/09/22 تعداد مشاهده: 1594
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر