کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 9 پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

اعلام شده است که سامسونگ، گلکسی اس ۹ پلاس را در سه نسخه‌ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد.

گلکسی اس 9 پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی تأیید نکرده است چه زمانی از گوشی‎های پرچم‎دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال شایعات و گمانه‌زنی درمورد اعضای جدید سری گلکسی اس ادامه پیدا می‌کند و آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، به تنوع مدل‌های جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره دارد. 

بر اساس اطلاعات به‎دست‌آمده، سامسونگ به دنبال معرفی دو نسخه از گوشی پرچم‎دار گلکسی اس ۹ است. یک مدل از پرچم‌دار ۵.۸ اینچی کُره‌ای‎ها به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. در رابطه با گلکسی اس ۹ پلاس اعلام شده است که فبلت پرچم‏‌دار ۶.۳ اینچی ۲۰۱۸ سامسونگ با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود و در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‎شود.

گلکسی اس 9
همچنین احتمال می‌رود که یک نسخه از جانشین گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای منتخب عرضه شود؛ با این وجود، موجودی نسخه ۵۱۲ گیگابایتی بسیار محدود خواهد بود.

تفاوت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تنها به حافظه‌ی رم یا اندازه صفحه‌نمایش محدود نخواهد شد؛ مدتی پیش در زومیت، تصویری از پنل پشتی پرچم‌داران جدید سامسونگ منتشر شد که تفاوت‌های احتمالی اعضای تازه نفس سری گلکسی اس را نشان می‌داد. به‌ ‏نظر می‌‏رسد جانشین گلکسی اس ۸ با یک دوربین عرضه خواهد شد و حسگر اثر انگشت آن در زیر دوربین اصلی خواهد بود. در مدل «پلاس»، دوربین اصلی به دو سنسور متکی خواهد بود که چینش عمودی دارند؛ مانند مدل دیگر، حسگر اثر انگشت در این گوشی به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد. شایع شده است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به لنزی با F1.5 مجهز خواهند شد؛ می‌توانید اندازه دیافراگم را به‌صورت دستی تغییر دهید. 

گلکسی اس 9
از دیگر تغییرات احتمالی که در پرچم‏‌داران جدید سامسونگ اعمال خواهد شد، می‌توان به افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد. به‌ نظر می‎رسد سامسونگ درنظر دارد پرچم‌دار ۵.۸ اینچی ۲۰۱۸ خود را به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز کند؛ در مدل قبل، از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. این‌طور که پیدا است، استفاده از برد انباشته برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، به سامسونگ کمک کرده است ظرفیت باتری اعضای جدید سری گلکسی اس را افزایش دهد؛ برای تأمین برد انباشته، سامسونگ با پنج شرکت مختلف وارد همکاری شده است و یک شرکت دیگر نیز در ماه فوریه به جمع آن‎ها اضافه می‎شود.

با توجه به شایعات اخیر، به‌ نظر می‌رسد پرچم‏‌داران امسال سامسونگ در ماه فوریه به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد؛ شرکت کُره‎ای احتمالاً از نمایشگاه MWC 2018 برای نمایش عمومی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس استفاده خواهد کرد. در همین حال، شایع شده است که تولید انبوه این گوشی‌ها در ماه ژانویه آغاز می‎شود تا شرکت کُره‌ای بتواند گوشی‌های رده‌بالای خود را در ماه مارس به دست علاقه‎مندان برساند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40132 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/10/18 تعداد مشاهده: 2153
سافت گذر