کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر چند وب‌سایت دیدنی

اين مقاله به چندين سايت ديدني در زمينه‌هاي سازماندهي رمزهاي عبور، ويجت‌هاي مختلف دسكتاپ، خبرها و مطالب علمي، هنر، ادبيات، علوم، تاريخ، سرگرمي، مردم، نواحي و جاهاي مختلف دنيا مي پردازد.

رمزهاي عبور سازماندهي مي‌شوند

سازماندهي چندين رمزعبور که در سايت‌هاي مختلف از آن‌ها استفاده مي‌شود، گاهي خود به يک مشکل تبديل مي‌شود. از اين‌رو، مي‌توان هر رمزعبور و سايتي را که رمزعبور مذکور به‌آن مربوط است در Passpack  يادداشت کرد و در مواقع نياز از فهرستي که تهيه شده وارد سايت دلخواه شد. اين سايت مي‌تواند مکاني امن براي ذخيره رمزهاي‌عبور محسوب شود. استفاده از اين امکانات رايگان است و به نصب هيچ‌گونه برنامه‌اي نياز ندارد.

 

http://agilewebsolutions.com

رمزعبورها و سيستم‌ها

اين سايت نيز خدماتي مانند خدمات سايت Passpack را ارائه مي‌دهد، با اين تفاوت که کاربران مک، ويندوز، آي‌فون و آي‌پد به تفکيک مي‌توانند پس از دانلود ابزاري براي اين منظور از قابليت‌هاي Onepassword روي کامپيوترها يا تجهيزات خود استفاده کنند. به اين معني که اين کاربران باتوجه به سيستم‌عامل يا تجهيزاتي که از آن استفاده مي‌کنند مي‌توانند به سازماندهي رمزهاي‌عبور خود بپردازند. فهرست چند ابزار قابل دانلود از اين سايت از جمله نسخه‌هاي پيشين Onepassword را مي‌توان در صفحه DOWNLOADS ديد.

 

http://widgetop.com

سايتي براي ويجت‌ها

زماني که اين سايت را که مجموعه‌اي از ويجت‌هاي مختلف دسکتاپ را گردآوري کرده، بارگذاري مي‌کنيد، منويي ظاهر مي‌شود و از کاربر مي‌پرسد که آيا مي‌خواهد وارد حساب کاربري خود شود، حساب کاربري جديدي ايجاد کند يا بدون واردکردن اطلاعاتي از اين‌قبيل وارد سايت شود؟ سايت کمي کند است و باوجود پيچيده نبودن ذاتي استفاده از ويجت‌ها، راهبري سايت کمي پيچيده است. گفتني است قابليتي نيز براي آزمايش ويجت‌ها منظور شده‌است.

 

http://sciencedaily.com

به‌خاطر علم‌دوستان

شايد نام ساينس‌ديلي را بارها هنگام خواندن خبرهاي مختلف علمي شنيده باشيد. اين سايت که خبرها، گزارش‌ها و مطالب مربوط به علوم مختلف را پوشش مي‌دهد، در سال 1995 راه اندازي شده و طبق آنچه که در بخش معرفي سايت ذکر شده هر ماه بيش از سه ميليون بازديدکننده دارد که از حدود پانزده ميليون صفحه بازديد مي‌کنند. اين سايت که دسترسي به مطالب آن رايگان است، شامل 65 هزار مقاله تحقيقي، 15هزار تصوير و نقد 1500 کتاب است. ساينس‌ديلي روزانه بارها به‌روز مي‌شود.

 

 

http://sciencedaily.com

به‌خاطر علم‌دوستان

سايت دانش‌نيوز همان‌طور که از نام آن مشخص است، به نشر خبرها و مطالب علمي مختلف مي‌پردازد. صفحه نخست اين سايت بيشتر شامل خبرهاي مربوط به دانشگاه‌ها و آزمون‌هاي کنکور است که در ستون اخبار ويژه منتشر مي‌شود. علاوه بر آن مي‌توان از مطالب سايت درخصوص علوم مختلف نيز استفاده کرد. ستون آخرين اخبار علاوه‌بر خبرهاي آزمون‌ها و دانشگاه‌ها به تازه‌هاي علمي نيز مي‌پردازد. اين سايت طراحي ساده‌اي دارد و همين امر دسترسي و استفاده از مطالب آن‌را تسهيل مي‌کند.

 

http://facts-about.org.uk

واقعيت‌هايي که بيشتر جست‌وجو شده‌اند

اين سايت برگزيده‌اي از واقعيت‌هاي جالب را درباره هنرها، ادبيات، علوم، تاريخ، سرگرمي، مردم، نواحي و جاهاي مختلف دنيا و همچنين درباره جانوران که بيشتر در وب جست‌وجو شده‌اند، گردآوري کرده‌است. در همان صفحه نخست مي‌توان لينک‌هاي مربوط به چنين صفحاتي را يافت و با کليک روي آن‌ها به زيرمجموعه‌هاي بيشتري دسترسي پيدا کرد. به‌عنوان مثال، در بخشي از اين مطالب به عناصر شيميايي، مشخصات و کاربردهاي هر يک از آن‌ها پرداخته شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4019 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1389/09/27 تعداد مشاهده: 1334
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر