کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرورهای تیغه‌ای آی‌بی‌ام با پردازنده‌های Power 7

شركت آي‌بي‌ام با هدف گسترش تجهيزات سرور خود نخستين سرورهاي تيغه‌اي را که مبتني‌بر پردازنده‌هاي Power7 آي‌بي‌ام توليد شده‌اند، معرفي کرد. اين پردازنده جديد هشت هسته دارد و در مقايسه با پردازنده‌هاي Power 6 از كارايي بيشتري برخوردار است.

شركت آي‌بي‌ام با هدف گسترش تجهيزات سرور خود نخستين سرورهاي تيغه‌اي را که مبتني‌بر پردازنده‌هاي Power7 آي‌بي‌ام توليد شده‌اند، معرفي کرد. اين پردازنده جديد هشت هسته دارد و در مقايسه با پردازنده‌هاي Power 6  از كارايي بيشتري برخوردار است.

آي‌بي‌ام مي‌تواند با غيرفعال‌کردن نيمي از هسته‌هاي Power 7 هزينه‌هاي آن‌را براي عرضه به مراکز کوچک‌تر کاهش دهد. ازاين‌رو، به گفته استيو سيبلي، مدير بازاريابي سيستم‌هاي Power آي‌بي‌ام، اين سرورهاي تيغه‌اي در سه گروه توليد و وارد بازار مي‌شوند: سرورهاي تيغه‌اي با امکانات اوليه موسوم به PS 700 شامل چهارهسته فعال در پردازنده Power 7، سرورهاي تيغه‌اي با امکانات متوسط موسوم بهPS 701 شامل هشت هسته فعال در پردازنده Power 7 و سرورهاي تيغه‌اي قدرتمندتر و doublewide موسوم به PS702 که از يکپارچه‌شدن دو سرور با يکديگر و حصول شانزده هسته ساخته شده‌اند. اين سرورهاي تيغه‌اي از 128 گيگابايت حافظه به‌‌ازاي هر سرور پشتيباني مي‌کنند که اين ميزان دوبرابر بيش از سيستم‌هاي مبتني‌بر Power 6 است. آي‌بي‌ام اين گروه از سرورهاي خود را با‌ قابليت‌هايي چند‌منظوره و براي اجراي برنامه‌ها و پايگاه‌هاي‌داده‌ Back-End (که در لايه‌هاي زيرين اجرا مي‌شوند و کاربر کمتر با آن‌ها در تعامل است) توليدکرده‌است و پشتيباني آن‌ها از حافظه بيشتر باعث مي‌شود تا به‌طرز مؤثري با مجازي‌سازي و راهبردهاي يکپارچه‌سازي سرور سازگار باشند.

مشريان آي‌بي‌ام مي‌توانند به‌سادگي از سرورهاي تيغه‌اي جديد Power 7 در کنار سرورهاي تيغه‌اي Power 6 و x86  استفاده کنند. همچنين به‌گفته سيبلي مشترياني که سرورهاي مجهز به پردازنده‌هايي را مي‌خرند که چهار هسته آن‌ها فعال است، بعدها نمي‌توانند هسته‌هاي ديگر پردازنده را فعال کنند. آي‌بي‌ام همچنين به معرفي نسخه‌اي جديد از سيستم‌عامل AIX موسوم به AIX 6 Express براي استفاده در حيطه‌هاي کم هزينه‌تر و مراکز کوچک‌تر پرداخت که به پشتيباني از چهارهسته به ازاي هر Image و هشت گيگابايت حافظه به‌ازاي هر هسته محدود است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4020 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1389/09/27 تعداد مشاهده: 1591
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر