کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«شش میلیون و هفتصد هزار» مرتبه دانلود در روز اول عرضه مرورگر «اپرا ۱۱»

شرکت اپرا روز گذشته «اپرا ۱۱»، نسخه جدید مروگر اینترنتی خود را عرضه کرد. نسخه جدید این مرورگر دارای چندین قابلیت جدید از جمله پشتیبانی از اکستنشن‌ها و قابلیت‌ جدید زبانه‌هاست.

اکنون به نظر می‌رسد عرضه نسخه جدید اپرا را می‌توان موفقیتی برای این شرکت دانست چرا که بنا بر اعلام این شرکت تنها در ۲۴ ساعت اول عرضه این نسخه، ۶٫۷ میلیون بار از سوی علاقمندان این مرورگر بارگذاری و دریافت شده است.

Opera 11

اگر بخواهیم عرضه این مرورگر را با عرضه نسخه قبلی یعنی اپرا ۱۰ مقایسه کنیم باید بگوئیم که بنا بر اعلام شرکت اپرا نسخه ۱۰ این مرورگر در هفته اول عرضه خود تنها شاهد ۱٫۷ میلیون بار دانلود در هر روز بوده است.

این شرکت عاملی را که به عنوان عامل اصلی افزایش اقبال کاربران به نسخه جدید دانسته، قابلیت به‌روز رسانی خودکار دانسته که پیغامی را مبنی بر به‌روزرسانی و دریافت نسخه جدید به کاربران ارسال می کند و البته تاکید دارد که این پیغام برای تمامی کاربران به نمایش درنیامده است.

Opera 11

نتایج تحقیقات بر روی کاربرانی که تاکنون نسخه جدید اپرا را دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد که ا۵۳ درصد این کاربران از مرورگر فایرفاکس، ۴۳ درصد از مرورگر اینترنت‌اکسپلورر مراجعه کرده‌اند! (خبری از کروم نیست.!)

مرورگر اپرا ویژه تلفن همراه آیفون شاهد یک میلیون دانلود در روز اول در اوایل سال جاری میلادی در فروشگاه آی‌تونز اپل بود و شرکت اپرا اعلام کرده است که این مروگر ۱۵۰ میلیون کاربر در نسخه‌های موبایل و رایانه‌های رومیزی در سراسر جهان دارد.

تا مطلب به پایان نرسیده یک نکته دیگر را هم اضافه کنیم که برای مقایسه راحت‌تر، بهتر است بدانید که مرورگر اینترنت‌اکسپلورر ۹ در دو روز اول عرضه خود شاهد تنها دو میلیون دانلود بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4021 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/09/27 تعداد مشاهده: 1440
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر