کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز دیفندر به قابلیت حذف نرم‌افزارهای ناخواسته مجهز می‌شود

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌زودی ویندوز دیفندر به قابلیت حذف نرم‌افزارهای ناخواسته مجهز خواهد شد.

ویندوز دیفندر به قابلیت حذف نرم‌افزارهای ناخواسته مجهز می‌شود

متأسفانه هر روز شاهد گسترش بی‌سابقه اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌هایی هستیم که در ظاهر کاربردی‌ هستند؛ اما سازوکار آن‌ها به‌گونه‌ای است که در حین انجام کار، با نمایش هشدارهای دروغین در مورد امنیت سیستم، کاربران را وادار به پرداخت پول می‌کنند.

مایکروسافت در پی گسترش این گونه اپلیکیشن‌ها، اعلام کرد که به‌زودی معیار ارزیابی برنامه‌ها را در ویندوز دیفندر تغییر می‌دهد تا این ابزار هنگام اسکن کردن سیستم کاربران قادر به حذف آن‌ها باشد. گفتنی است ردموندی‌ها برای ارزیابی بهتر اپلیکیشن‌هایی از این دست، طبقه‌بندی جدیدی با عنوان نرم‌افزارهای ناخواسته تعریف کرده‌اند.

ویندوز دیفندر
همچنین مایکروسافت در گذشته برنامه‌نویسان را ملزم به رعایت قوانین بازدارنده‌ای کرده بود که از بروز چنین مواردی در نرم‌افزارهای بهینه‌ساز جلوگیری شود. طبق این قوانین، نرم‌افزارهای بهینه‌ساز هرگز نباید به شکل اغراق‌آمیزی به کاربران هشدار بدهند و از آن‌ها برای رفع مشکلات سیستم پول دریافت کنند. همچنین نرم‌افزارها نباید کاربران را به ثبت‌ نام در خبرنامه‌ها، دانلود هرگونه فایل و انجام کاری در زمان محدود مجبور کنند.

شایان ذکر است که قابلیت حذف اپلیکیشن‌های ناخواسته از تاریخ ۱۰ اسفند در ویندوز دیفندر فعال خواهد شد و از این پس توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ملزم به رعایت قوانین اعلام‌شده از سوی مایکروسافت هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40464 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/16 تعداد مشاهده: 4284
سافت گذر