کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317867 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسکاتلند، کشوری پیشرو در زمینه استفاده از انرژی تجدیدپذیر

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، اسکاتلند برنامه ریزی کرده است تا به زودی به عنوان کشوری پیشرو در زمینه انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شود.

فناوری تکنولوژی انرژی تجدیدپذیر سوخت های فسیلی

این کشور که هم اکنون برای دستیابی به این هدف اقداماتی نیز انجام داده است، قصد دارد از انرژی بادی بیشتر استفاده کرده و سوخت های فسیلی را کم کم از چرخه مصرف خود خارج کند.

فرمانده ای اروپایی

اسکاتلند برای اینکه کشوری اروپایی و پیشگام در زمینه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر باشد، برنامه ای تحت عنوان اسکاتلند 2030 تنظیم نموده است.

آقای کریگ ویل، یکی از مهندسان فعال در زمینه انرژی و . . . ، عنوان کرده است که سیاست های مربوط به آب و هوا از سال 1980 در اسکاتلند با شکست رو به رو شده اند. این در حالی است که حدود 34.9 درصد اسکاتلندی ها با کمبود سوخت مواجه هستند ولی تعداد کارخانه های مربوط به انرژی های پاک، افزایش یافته و تعدادشان به 6 عدد رسیده است.

این مهندس، برنامه هایی را برای اسکاتلند طراحی کرده که انتظار می رود تا پایان سال 2030، از انرژی های تجدیدپذیر در این کشور استفاده شود.

نویسنده برنامه اسکاتلند 2030، پیشنهاد کرده که این کشور کمپانی انرژی ملی را تأسیس کند تا به 5 هدف زیر دست یابد.

  • 1. کاهش تدریجی استفاده از سوخت های فسیلی و به زودی عدم استفاده از آنها

  • 2. جایگزینی حداقل 75 درصد سوخت های فسیلی با انرژی های تجدیدپذیر

  • 3. عدم تمرکز بر روی منابع سوخت های فسیلی

  • 4. سرمایه گذاری و پیشرفت در زمینه علوم محیط زیستی

  • 5. نداشتن چشم داشت مالی در مورد این برنامه ها و اطمینان داشتن به اینکه حتماً به نتیجه خواهند رسید

بر اساس روزنامه Berry، اگر اسکاتلند تمرکز خود را روی این برنامه گذاشته و از کشورهایی نظیر آلمان و اسکاندیناوی الگو بگیرد، تا سال 2030 می تواند خود را سردمدار استفاده از انرژی های پاک در اروپا معرفی نماید.

پیشرفت کردن

اسکاتلند هم اکنون نیز برای تغییر منابع انرژی خود، اقداماتی انجام داده است.

در سپتامبر سال 2017 بود که دولت این کشور وعده داد تا وسایل حمل و نقل مسافران که از سوخت های فسیلی استفاده می کردند را تا سال 2032 از رده خارج کند. همچنین، در سال 2016 نیز تصمیم بر این گرفته شد تا سال 2020، به طور کامل و 100 درصدی، انرژی برق را برای همه فراهم نماید.

به عنوان بخشی از آن برنامه، این کشور به طور شایسته ای، حمایت خود را از استفاده از انرژی باید اعلام کرده است.

مدیرعامل سازمان انرژی های تجدیدپذیر اسکاتلند اعلام کرده است:(( منبعی که ما از آن استفاده خواهیم کرد، هوای نه چندان مناسب این کشورمان است. در اکتبر سال 2017، همین آب و هوا، به مایکروسافت اجازه داد تا حدود 38 درصد نیاز خود را با انرژی های بادی مرتفع سازیم)).

دستیابی به برنامه اسکاتلند 2030، نیازمند تلاش همگانی است که اگر انجام شود، این کشور می تواند دیگر نیازی به سوخت های فسیلی نداشته باشد و خود را به عنوان پیشرو استفاده از انرژی های پاک مطرح کند که حتی قادر خواهد بود نه تنها مزایای زیست محیطی آن را مشاهده کرده، بلکه بر زندگی شهروندان خود تأثیر مثبت و بسزایی داشته باشد.


منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40584 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/11/29 تعداد مشاهده: 3190
سافت گذر