کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317855 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیاره ای که گفته می شود زندگی روی آن جریان دارد

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، از سال 2016، وسیله Proxima b، یکی از گزینه های زندگی در دیگر سیارات بوده است.

فضا فضانوردی منظومه شمسی فناوری تکنولوژی

اخبار جدید دریافتی در سال 2017 حاکی از آن است که یک انفجار خورشیدی قدرتمند در ماه مارس باعث شده تا امید برای زندگی در تنها سیاره ای که به نظر می رسید می شد در آن زندگی کرد، از بین برود.

بدون روز خوش

در سال 2016 بود که دانشمندان قول دادند که امکان زندگی در سیاره Proxima b که هم اندازه با زمین می باشد را فراهم می کنند.

کشف این سیاره که به دور مدار Proxima Centauri می چرخد، باعث شد تا جشنی میان محققان در مورد زیست در فضا برپا شود.

Proxima Centauri، نزدیک ترین ستاره به کره زمین است که تنها 4.24 سال نوری با مایکروسافت فاصله دارد بنابراین می توانست گزینه خوبی برای زندگی در نزدیکی زمین باشد.

حالا به خاطر انفجار خورشیدی عظیمی که رخ داد، شک و شبهه ها در مورد امکان زندگی روی آن به وجود آمده است.

به گزارش سافت گذر، دانشمندان اخیراً کشف کرده اند که Proxima Centauri تشعشعات انفجار خورشیدی را منتشر کرده که قدرت آن 10 برابر قوی ترین انفجارهای خورشید است و حالا می توان گفت که اگر امکان زندگی در آن 1 درصد بود، حالا همان 1 درصد نیز از بین رفته است.

مردیت مک گریگور، فضانورد مؤسسه Carnegie می گوید:(( در ماه مارس سال 2017، هیچ روز خوشی در Proxima Centauri وجود نداشت)).

شرایط سخت

تیم همراه مک گریگور اعلام کرد که انفجار تولید شده توسط Proxima Centauri، باعث شد تا در مدت 10 ثانیه، 1000 برابر درخشان تر شود در حالی که کل مدت زمان انفجار، کمتر از 2 دقیقه بوده است. در واقع Proxima b، حدود 4000 برابر کره زمین تشعشع ساطع کرد که این خبر خوشایندی در مورد زندگی روی آن نیست.

مک گریگور در یک کنفرانس خبری اعلام کرد:(( به نظر می رسد Proxima b پس از انفجار انرژی زیادی را منتشر کرده است زیرا اگر این انفجار در میلیاردها سال پیش که Proxima b پدید آمده، رخ می داد، می توانست، تمام اقیانوس ها و اتمسفر فضا را تحت تأثیر خود قرار دهد)).

البته هنوز امیدواری کاملاً از بین نرفته است و همچنان با تلسکوپ های قدرتمندی که در اختیار هست، می توان وضع زندگی در Proxima b را رصد کرد و حتی اگر مطمئن شویم که نمی توان در آن زندگی کرد، می توانیم تحقیقات خود را روی دیگر سیارات سیستم  Centauri ادامه دهیم.

بد نیست اشاره کنیم که ستاره هایی نظیر Proxima Centauri رایج ترین نوع ستارگان در منظومه شمسی هستند و به خاطر همین ستاره ها، تا کنون چندین منطقه کشف شده که امکان زندگی در آنها وجود دارد ولی پیش از انجام هر کاری، باید تمام جوانب را در نظر گرفت زیرا اگر بدون تحقیق به اینگونه ستاره ها سفر شود، در صورت رخ دادن چنین انفجارهایی، دیگر هیچ راه چاره ای وجود نخواهد داشت.


منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40741 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/13 تعداد مشاهده: 3392
سافت گذر