کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شکستن تست محبوب "من یک ربات نیستم" توسط ربات‌های فوق هوشمند

یک نوع ربات جدید ساخته‌شده که می‌تواند راه نفوذ به بسیاری از وب سایت‌ها را به‌طور مؤثر شناسایی کند.

انسان‌ها، ثابت کرده‌اند به آن اندازه که خودشان فکر می‌کنند باهوش نیستند. یک مدل کامپیوتری (ربات) جدید می‌تواند به‌طور مؤثر متون انحرافی "من یک روبات نیستم" در معماهای تصویری که جهت شناسایی کاربر در سایت‌ها به کار می‌رود و CAPTCHAs نام دارند را شناسایی کند. برخی از روبات‌ها اکنون می‌توانند "من یک روبات نیستم" را کشف کنند.

شکستن تست محبوب

"آزمون تورینگ عمومی کاملاً خودکار" اولین اختراع در اواخر دهه 1990 بود که بین انسان و کامپیوترها صورت گرفت و رایانه به‌صورت خودکار به سؤالات انسانی جواب داد. CAPTCHA ها (همان تست‌های من یک روبات نیستم) از وب سایت‌ها در مقابل برنامه‌های نرم‌افزاری خودکار که سعی در ثبت‌نام در حساب‌های جدید، رأی‌گیری آنلاین؛ scrape آدرس‌های ایمیل و بوردهای پیام اسپم رادارند محافظت می‌کند.

CAPTCHA ها متنی که مبتنی بر متن هستند، دسترسی ربات‌ها را از طریق شکستن و پیچاندن (چرخش) حروف خنثی می‌کنند. این CAPTCHA ها از طریق یک سوپ الفبایی کج شده یا نقاشی شده ایجاد می‌کنند که باید توسط انسان تشخیص و رمزگشایی شوند که رایانه‌ها معمولاً این قابلیت و توانایی را ندارند.

اما اکنون تیمی از محققان Vicarious، که یک شرکت هوش مصنوعی مستقر در سانفرانسیسکو آمریکا می‌باشد، یک روش کارآمد برای ارائه ربات‌هایی با دقت در حد انسان جهت شناسایی این جورچین‌های مبتنی بر متن ساخته است.

مدل جدید ابداع‌شده با الهام بخشیدن از کورتکس بینایی (لایه بیرونی قرنیه چشم) پستانداران، انواع مختلفی از CAPTCHA های مبتنی بر متن را با دقت بیش از 50 درصد حل می‌کند. به‌عنوان‌مثال، یک سیستم متعلق به گوگل به نام reCAPTCHAs با سرعت دقت 66.6 درصد توسط این مدل حل شد. دقت این مدل هوشمند در مقایسه با انسان 87.4 درصد است.

در مقایسه با دیگر ربات‌های هوشمند که قابلیت یادگیری دارند، سیستم جدید نیاز به مقدار قابل‌توجهی از داده‌های آموزشی برای شکستن CAPTCHA ها دارد و زمانی که با تغییرات کوچک در فاصله‌گذاری کاراکترها مواجه شد، قدرت تشخیص آن بیشتر می‌شود.

در این گزارش آمده است که " سایت رسمی CAPTCHA " puzzles را " موقعیت برد - برد " اعلام می‌کند و می‌گوید: "اگر یک CAPTCHA شکسته شود ، یک مشکل AI حل می‌شود.

اگر مدل جدید منجر به سیلی از حملات ربات به سایت‌ها شود ، این سایت‌های اینترنتی ممکن است کم‌تر به موارد امنیتی خود امیدوار باشند. محققان شرکت vicarious یک راه‌حل ساده ارائه می‌کنند: 
"وب‌سایت باید به مکانیسم‌های قوی‌تری برای بلوکه کردن ربات‌ها و جلوگیری از نفوذ آن‌ها نقل‌مکان کنند"

این شرکت در مقاله علمی منتشره خود نوشته،" . انسان‌ها به‌عبارت‌دیگر شما باید هوشمندتر شوید"
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40819 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ خبر: 1396/12/20 تعداد مشاهده: 2916
سافت گذر