کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌ های سامسونگ از اوایل اردیبهشت مشمول رجیستری می‌شوند

بر اساس گزارش معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رجیستری برند سامسونگ از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

گوشی‌ های سامسونگ از اوایل اردیبهشت مشمول رجیستری می‌شوند

حمیدرضا دهقانی نیا، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، اعلام کرد که نیمه‌ی دوم سال ۹۶ حدود نیمی از برندهای گوشی در بازار موبایل مشمول طرح رجیستری شدند و شواهد نشان می‌دهد که اجرای این طرح موفقیت‌آمیز بوده است؛ چرا که در این بازه‌ی زمانی، شاهد نرخ روبه‌رشد واردات رسمی گوشی و افزایش عایدی دولت از محل واردات این کالا بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل (نیمه دوم سال ۹۶ نسبت به نیمه دوم سال ۹۵) واردات رسمی گوشی موبایل از رقم ۸۳۰ میلیارد ریال به ۱۸۸۴ میلیارد ریال افزایش داشته است، گفت:

برمبنای این آمار، واردات رسمی گوشی موبایل به کشور ۲.۵ برابر رشد داشته است.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا با تأکید بر ادامه‌ی روند اجرای طرح ثبت و شناسه‌دار کردن گوشی‌های وارداتی (رجیستری)، اعلام کرد که احتمالا جلسه‌ی تصمیم‌گیری برای زمان اجرای این طرح امروز یا روز چهارشنبه هفته جاری با حضور متولیان این طرح تشکیل می‌شود و برای زمان رجیستری برندهای باقی‌مانده، تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

دهقانی نیا تأکید کرد:

سامسونگ به‌عنوان یکی از برندهایی که سهم بالایی در بازار ایران دارد، از اوایل اردیبهشت‌ماه مشمول طرح رجیستری می‌شود؛ اما زمان قطعی آغاز اجرای طرح برای این برند و سایر برندهای باقی‌مانده در جلسه‌ی راهبری رجیستری مشخص خواهد شد.

خاطرنشان می‌کنیم که رجیستری پرچم‌داران جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از اسفند سال گذشته اجرایی شده است و گفته‌ی دهقانی‌نیا به سایر گوشی‌های هوشمند این برنده کره‌ای مربوط می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41057 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/01/19 تعداد مشاهده: 2836
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر