کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشخیص بیماری با استفاده از سرویس Street View Images گوگل

به گزارش سافت گذر، با استفاده از سرویس Street View Images گوگل، می توان ابعاد زندگی مدرن تمام افراد دنیا را مشاهده کرد. علاوه بر این کاربرد، کارشناسان معتقدند که این سرویس می تواند به ارتقای سلامت اجتماعی نیز کمک کند.

گوگل حمل و نقل عمومی فناوری تکنولوژی خودرو

محققان هزاران تصویر گرفته شده با این سرویس را مورد بررسی قرار دادند تا ببینند که آیا می توانند داده هایی را از طریق حرکات افراد به دست بیاورند یا خیر.

آنها به این نتیجه رسیدند که سیاستگزاران سازمان بهداشت جهانی می توانند با کمک این سرویس، تأثیرات برنامه های حمل و نقل شهری بر سلامت افراد جامعه را پیش بینی کنند.

سازمان بهداشت جهانی تخمین زده که نداشتن تحرک کافی، باعث مرگ زودرس در 3.2 میلیون نفر در سال می شود که بر این اساس، تشویق جوامع برای استفاده از شیوه های جابجایی پویا مانند پیاده روی و دوچرخه سواری، از راههای مهم برای کاهش این آمار است.

البته پیش از برنامه ریزی برای انجام اقداماتی برای کاهش مرگ زودرس، کارشناسان به داده های دقیقی از انسانها نیاز دارند. چنین مطالعه ای بسیار مهم است زیرا داده ها و اطلاعات این چنینی که از سرویس Street View Images گوگل دریافت می شود، حاوی نکات بسیار ریز می باشد که کاربرد زیادی خواهند داشت.

همانطور که جیمز وودکوک، نویسنده مقاله این تحقیق می گوید:(( امکان دسترسی به این تصاویر بسیار راحت است. ضمن اینکه چنین عکسهایی به طور پیوسته و مداوم جمع آوری و آپدیت می شوند که برای این تحقیق ما مناسب است)).

به گزارش سافت گذر، سرویس Street View Images گوگل، تصاویری از مردمان 100 کشور در تمامی قاره ها نشان می دهد. حال این افراد یا درآمد بالایی دارند و یا جزو اقشار کم درآمد محسوب می شوند. در کشورهایی که مردم درآمد متوسط رو به پایینی دارند، تخمین زده شده که در هر سال، بیش از 2.6 میلیون مرگ زودرس، به خاطر کمبود تحرک رخ داده است.

این تیم تحقیقاتی انگلیسی روی 34 شهر انگلستان تمرکز کرد و در بین سالهای 2010 تا 2012، بیش از 200 عکس از این مناطق گرفت که این تصاویر از 1000 نقطه تصادفی هر شهر می باشد. سپس آنها تمامی فاکتورهای مربوط به حمل و نقل مانند پیاده روی، دوچرخه های پارک شده، دوچرخه های در حال استفاده، موتورسیکلت ها، اتوبوس ها، خودروها و . . . را در نظر گرفتند.

پس از اینکه توانستند ببینند که چند نفر از هر شیوه برای حمل و نقل استفاده می کند، مقادیر هر روش را محاسبه کرده و نتیجه را با داده های مستند سال 2011 مقایسه کردند تا میزان تحرک افراد را مشاهده و ببینند چه مقدار کاهش داشته یا افزایش یافته است.

به گزارش سافت گذر، محققان تخمین زدند که دوچرخه، سرویس حمل و نقل عمومی و موتورسیکلت ها، با داده های آنها رابطه تنگاتنگی داشتند. ضمن اینکه، اطلاعات مربوط به پیاده روی زیاد دقیق نبود پس امکان نتیجه گیری نیز فراهم نشد. به علاوه، آنها سعی کردند جنسیت را نیز در میان دوچرخه سواران خود تشخیص دهند.

این داده ها هم اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد بنابراین کارشناسان در تمام نقاط دنیا می توانند برای ارتقا سلامت جوامع، از آنها بهره ببرند.


منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41352 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/15 تعداد مشاهده: 2198
سافت گذر