کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش جایگزین کدهای QR و بارکد

به گزارش سافت گذر، از آنجایی که می توان اطلاعات زیادی را از طریق کدهای QR و بارکد دریافت کرد، این کدها اگر در درون یک متن قرار گیرند، کاملاً قابل مشاهده هستند ولی با استفاده از سیستمی که جدیداً توسط دانشگاه کلمبیا طراحی شده، کاربران می توانند پیامهای خود را در متونی که ارتباطی با آن ندارد، مخفی کرده و با تغییر ظواهر بصری، متن پیام خود را مشاهده نمایند.

QR بارکد Word

این سیستم که به وسیله تیم تحقیقاتی با سرپرستی استادیار علوم کامپیوتری، شانگژی ژنگ، طراحی شد، با فونت های زیادی نظیر Times Roman، Helvetica و Calibri هماهنگ است.

سیستم مورد بحث که FontCode نام دارد، با اکثر برنامه های مشابه Word کار می کند. به علاوه، زمانی که متون دارای کدهای درونی چاپ می شوند نیز، پیامهای مخفی در آنها وجود دارد.

به گزارش سافت گذر، کاربران می توانند با پیامهایی کار خود را آغاز کنند که هیچ ربطی به متن ندارند. سیستم FontCode با ایجاد تغییر در کاراکترهای موجود در پیام مانند تغییر عرض خطوط و ارتفاع کلمات و یا عوض کردن گوشه های برگه، کد مخفی را وارد متن می کند.

این تغییرات را نمی توان با چشم غیرمسلح مشاهده کرد ولی اگر سیستم دارای FontCode آن متن را اسکن کرد، کد کاملاً مشخص خواهد بود.

در این تکنولوژی، تنها رایانه هایی می توانند کدهای مخفی موجود در متن را شناسایی کنند که از سیستم FontCode استفاده می نمایند زیرا باید رموز مربوط به این تکنولوژی را بشناسند.

به گزارش سافت گذر، دکتر ژنگ می گوید:(( ما فکر می کنیم که FontCode برای دفاع از حقوق کپی رایت و حق نشر، کاربرد بیشتری دارد. ضمن اینکه FontCode می تواند برای کسانی که نمی خواهند در محصول هنری یا پیام خود کد QR یا بارکد قرار دهند، بسیار کاربردی است)).


منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41438 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/23 تعداد مشاهده: 2547
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1402/10/22 01:02
بسیار عالی