کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت پاک از ناپاک تفکیک می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه درصد بالایی از استفاده هایی که از اینترنت در کشور می شود استفاده های مناسب و درست است از اجرایی کردن ایده تفکیک اینترنت پاک و ناپاک در کشور خبر داد و گفت: این ایده ابتدا در کشور اجرایی می شود.

رضا تقی پور درباره میزان استفاده صحیح از اینترنت و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کاربردی کردن فضای اینترنت پاک در کشور اظهار داشت: اطلاعات دقیقی از میزان استفاده پاک و یا ناپاک از فضای اینترنت نمی توان ارائه داد اما در مقایسه با آمارهای دیگر کشورها و برخلاف آنچه تصور می شود درصد بالایی از استفاده هایی که در کشور ما از اینترنت صورت می گیرد استفاده های مناسب و درستی است.
وی با بیان اینکه اطلاعاتی که در گذشته در مورد استفاده صحیح از اینترنت در کشور ارائه می شود بیشتر برپایه برآوردی و حدس و گمان بود، تاکید کرد: آنچه که در حال حاضر وجود دارد نشان می دهد که فضای استفاده از اینترنت در کشور فضای پاکی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای کمک به افزایش استفاده صحیح از اینترنت در کشور گفت: ایده ای در این باره مطرح شده که ابتدا در کشور اجرایی می شود و در گام های بعدی این را در دنیا هم مطرح خواهیم کرد.
تقی پور از تفکیک اینترنت پاک و ناپاک در کشور خبر داد و افزود: با اجرای این ایده اینترنت در کشور ما اینترنت پاک خواهد بود و آن بخش از اینترنت که بعضا برای کسب و کارهای کثیف و غیراخلاقی بکار می رود کلا در کشور منتفی خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اعمال فیلترینگ برای برخی سایتها به مهر گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقوله فیلترینگ نقشی ندارد.
وی با بیان اینکه در زمینه فیلترینگ کارگروهی که وظیفه اش تشخیص جرایم رایانه ای است تصمیم می گیرد اضافه کرد: وزارت ارتباطات اساسا هیچ دخالتی در مورد محتوای فیلترینگ سایتهای اینترنتی ندارد.
تقی پور گفت: تشخیص اینکه سایتی مسدود شود و یا دسترسی به آن محدود شود با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4187 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/10/19 تعداد مشاهده: 1401
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر