کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318006 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نت‌بـوک از نوعی دیگـر!

نت‌بوک‌ها طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده‌اند و با قیمت مناسب خود توانسته‌اند خود را در دل بسیاری از کاربران جای دهند. حال اگر در یک نت‌بوک از صفحه‌‌نمایش لمسی استفاده کنیم، نتیجه آن چیزی مانند نت‌بوک T91MT شرکت Asus خواهد بود که ابعادی مانند نت‌بوک‌های اولیه این شرکت دارد و صفحه‌نمایش آن نیز لمسی است. از آنجا که صفحه‌نمایش این نت‌بوک قابلیت چرخش داشته و می‌تواند روی صفحه‌کلید قرار بگیرد، احتمالاً آن را با iPad مقایسه خواهید کرد و دوست داريد بدانید کدام‌یک از اين دو محصول بهتر است

   نت‌بوک‌ها طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده‌اند و با قیمت مناسب خود توانسته‌اند خود را در دل بسیاری از کاربران جای دهند.  حال اگر در یک نت‌بوک از صفحه‌‌نمایش لمسی استفاده کنیم، نتیجه آن چیزی مانند نت‌بوک T91MT شرکت Asus خواهد بود که ابعادی مانند نت‌بوک‌های اولیه این شرکت دارد و صفحه‌نمایش آن نیز لمسی است. از آنجا که صفحه‌نمایش این نت‌بوک قابلیت چرخش داشته و می‌تواند روی صفحه‌کلید قرار بگیرد، احتمالاً آن را با iPad مقایسه خواهید کرد و دوست داريد بدانید کدام‌یک از اين دو محصول بهتر است. پس براي پي بردن به اين جواب، بهتر است ادامه متن را بخوانيد.

بررسي
ابعاد صفحه‌‌نمایش در این نت‌بوک 8,9 اینچ است و به دليل داشتن صفحه‌کلید، ضخامت آن به یک اینچ می‌رسد که در نتیجه کمي از iPad ضخيم‌تر خواهد بود. با این حال، وزن 960 گرمی آن از بسیاری دیگر از نت‌بوک‌های امروزی کمتر است که اين موضوع به‌عنوان يک مزيت به شمار مي‌آيد.

در T91MT از Windows 7 Home Premium به‌عنوان سیستم‌عامل استفاده شده است. با این حال، مشخصات فنی این نت‌بوک از جمله پردازنده Atom Z520 با فرکانس کاری 1,3 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه برای برخی کارها در این سیستم‌عامل کافی به نظر نمی‌رسد. Asus نیز به‌طور پیش‌فرض آنقدر برنامه و نرم‌افزار مختلف روی آن نصب کرده که در زمان شروع Windows، مقدار قابل‌توجهی از حافظه اشغال مي‌شود و در ضمن شروع به‌کار ویندوز را نیز طولانی‌تر می‌کند. هارددیسک T91MT از نوع SSD و با ظرفیت 32 گیگابایت است. همین نکته باعث می‌شود تا هنگام روشن بودن دستگاه بدون نگرانی از آسیب دیدن هارددیسک، بتوان به سادگی آن را جابه‌جا کرد. همچنین برخلاف هارددیسک‌های معمول، این هارددیسک گرمای بسیار کمی دارد. به همین دليل در این دستگاه با مشکل گرما روبه‌رو نخواهید شد. با تمام این موارد، باز هم کار با T91MT می‌تواند در برخی کاربرد‌ها از جمله جست‌وجو در اينترنت و انجام کارهای روزمره (یعنی همان مواردی که نت‌بوک‌ها برایش طراحی شده‌اند) تجربه جالبی باشد. اين نت‌بوک به کارت‌شبکه بی‌سیم با قابليت پشتيباني از استاندارد 802.11n مجهز است که امکان ارتباط مناسب را با انواع مودم‌هاي ADSL فراهم مي‌کند (در ادامه به صورت مصور نگاهي به مشخصات کلي اين محصول خواهيم داشت).

1. صفحه‌نمایش 8,9 اینچی با دقت تصویر 600×1024 پیکسل برای کاربرد‌های عادی کافی به نظر می‌رسد. لمسی بودن صفحه‌نمایش امکان کار با این دستگاه را راحت‌تر کرده است. Windows 7 نیز قابلیت‌های مختلفی را برای صفحه‌نمایش‌های لمسی فراهم کرده که صفحه‌کلید روی صفحه نمونه‌ای از آن است. اگر از طرفداران iPad هستید و به Multi Touch این دستگاه می‌بالید، باید بگویم T91MT نیز از Multi Touch پشتیبانی کرده و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. بالای صفحه‌نمایش، دوربین اینترنتی و دو ورودی صدای میکروفون قرار گرفته است. دکمه روشن و خاموش نیز پایین صفحه‌نمایش قرار دارد.
2. این لولا برای چرخاندن صفحه‌نمایش به‌کار می‌رود. دقت کنید در زمان چرخاندن، به جهت چرخش آن روی نت‌بوک دقت کنید. با چرخاندن صفحه‌نمایش، این نت‌بوک به یک Tablet تبدیل می‌شود (تصوير 1).

 

3. کلید‌های صفحه‌کلید چندان بزرگ نبوده و به همین دليل نمی‌توان برای مدت طولانی با آن تایپ کرد. البته برای نرم‌افزارهای چت و موارد مشابه، مشکلی نخواهید داشت. در ضمن صفحه‌کلید روی خود صفحه‌نمایش نیز همواره در دسترس شما است. اندازه Touch Pad نیز با توجه به ابعاد این نت‌بوک مناسب است (تصوير 2).

 

4. در کنار اتصال شارژر و یک پورت USB 2.0، بخشی برای نصب یک کارت‌حافظه SD قرار گرفته که می‌توان از آن به‌عنوان یک فضای ذخیره‌سازی استفاده کرد. یک روکش پلاستیکی روی این قسمت را پوشانده و برای آن‌که نیازی به خارج کردن کارت‌حافظه نصب شده در این قسمت نباشد، یک کارت‌خوان جداگانه نیز جلوی نت‌بوک در نظر گرفته شده است (تصوير 3).

 

تصوير 3

 

5. کارت‌خوان دستگاه در قسمت جلو قرار گرفته است. بلندگوها نیز در قسمت جلو و زیر نت‌بوک قرار دارند.
6. پورت دوم USB 2.0 در سمت راست قرار دارد. اتصال شبکه، خروجی هدفون و ورودی صدا نیز در این سمت قرار گرفته‌اند. همچنین یک قلم برای استفاده روی صفحه‌نمایش در گوشه سمت راست بدنه نت‌بوک قرار دارد. البته می‌توانید با استفاده از انگشت نیز با صفحه‌نمایش لمسی کار کنید (تصوير 4).

 

7. پشت نت‌بوک خروجی تصویر VGA تعبيه شده‌است (تصوير 5).

 

تست T91MT
کار با صفحه لمسی، آن‌هم به صورت Tablet واقعاً لذت‌بخش است. اولین چیزی که ممکن است به ذهنتان برسد، استفاده از این دستگاه و برنامه فتوشاپ برای ويرايش تصاویر یا کارهای دیگر با استفاده از قلم آن است. اما زیاد روی این پروژه فکر نکنید، زیرا مشخصات فنی T91MT توانایی چنین کاری را ندارد. یک قلم نوری مانند آنچه شرکت Wacom ارائه می‌کند، با یک صفحه لمسی ساده قابل مقایسه نیست. سرعت پاسخ‌دهی کلی در حد مناسبی است، اما به هر حال این نت‌بوک از مدل‌هایی که از پردازنده‌های 1,6 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند، ضعیف‌تر است و ممکن است به این فکر بیفتید که رابط کاربری Aero در Windows 7 را از کار بیاندازید تا منابع سیستمی بیشتری در اختيار داشته باشید. همان‌طور که اشاره شد، صفحه‌کلید کوچک بوده و نمی‌توان به مدت طولانی با آن تایپ کرد. عمر باتری دستگاه نیز در بهترین حالت ممکن به پنج ساعت می‌رسد که با توجه به مشخصات فني، زمان قابل‌قبولي است. پشت صفحه‌نمایش و اطراف صفحه‌کلید از پلاستیک شفاف ساخته شده و به همین دليل اثر انگشت به سادگی روی آن باقی می‌ماند.

متأسفانه این نت‌بوک برای مدت کافی در اختیارمان نبود و مجبور بودیم آن را به سرعت بازگردانیم، به همین دليل نتوانستیم تست‌های زیادی روی آن اجرا کنیم. کمترين امتیازی که Windows 7 به این نت‌بوک داده، 1,9 است که به پردازنده مربوط مي‌شود. این امتیاز در نت‌بوکی با پردازنده N270 که فرکانس کاری آن 1,6 گیگاهرتز است، به 2,2 می‌رسد (تصوير 6).

 

تست Everest نیز نتایج مربوط به کارایی حافظه و حافظه‌های نهان پردازنده را نشان می‌دهد (تصوير 7). با توجه به فرکانس DDR2 533 این حافظه و تک‌کاناله بودن آن، انتظار بیشتری نمی‌توان از اين محصول داشت. در مجموع مي‌توان گفت، نت‌بوک T91MT محصولي است که جا براي بهبود و ارتقا دارد و هنوز تا رسيدن به يک محصول مناسب به زمان نياز دارد.

 

مزايا

صفحه‌نمایش لمسی با پشتيباني از قابلیت Multi Touch، وزن کم، گرمای بسیار کم هنگام فعاليت، استفاده از هارددیسک SSD

معايب

اندازه کوچک دکمه‌های صفحه‌کلید، عدم تعبيه پردازنده مناسب براي چنين محصولي


 

مشخصات فني

 مدل و فرکانس پردازنده: Intel Atom Z520 -1,33 گیگاهرتز
مقدار و نوع حافظه: یک گیگابایت- DDR2 533
پردازنده‌گرافیکی: Intel GMA 500
ظرفیت و نوع هارددیسک: 32 گیگابایت SSD
اندازه و دقت صفحه‌نمایش: 8,9 اینچ - 600×1024 پیکسل
قيمت:  حدود 620,000 تومان

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4209 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1389/10/21 تعداد مشاهده: 1683
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر