کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلاش توییتر برای مسدودسازی حساب های کاربری جعلی

به گزارش سافت گذر و به نقل از واشینگتن پست، توییتر طی چند ماه اخیر با سرعت قابل ملاحظه ای در حال مسدودسازی حساب های کاربری می باشد تا انتشار مطالب کذب و بی اساس را در این شبکه اجتماعی کاهش دهد.

توییتر فیسبوک شبکه‌ های اجتماعی

امسال و از ماه می تا ژوئن، توییتر تا کنون 70 میلیون حساب کاربری را مسدود کرده است. بر اساس یک گزارش، اوج این اقدام توییتر در اواسط ماه می رخ داد که این شرکت در یک هفته بیش از 13 میلیون حساب کاربری را از دسترس خارج کرد.

بر اساس ادعای منابع خبری، این اقدام توییتر در راستای دستور کنگره آمریکا برای جلوگیری از گسترش نفوذ روسیه در شبکه های اجتماعی می باشد.

در برخی گزارشها آمده که توییتر ربات ها و حساب های کاربری جعلی و مشکوک را از طریق یک پروژه به نام Operation Megaphone شناسایی کرده و سپس روابط آنها را تشخیص می دهد و در نهایت آنها را در صورت جعلی بودن مسدود می کند.

به گزارش سافت گذر، توییتر جزئیات بیشتری در مورد این اقدام خود ارائه نکرده است ولی در پستی که در بلاگ خود منتشر کرد، تعداد ربات هایی که مسدود ساخته بود را مشخص نمود. بر این اساس، در ماه می 2018 توییتر 9.9 میلیون حساب کاربری جعلی و مشکوک را از دسترس خارج کرده بود که این یعنی سه برابر شدن آمار نسبت به اواخر سال 2017.

زمانی که توییتر یک حساب کاربری مشکوک را شناسایی می کند، به کاربران واقعی خود اجازه می دهد تا آن اکانت را راستی آزمایی کنند. توییتر برای این کار پیامکی را برای تأیید هویت آن حساب ارسال می کند که در صورت عدم موفقیت، آن را از بین می برد.

آنطور که توییتر می گوید، ربات ها می توانند به وسیله فالوورهای ساختگی، ظاهر حساب های کاربری را خوب جلوه دهند.

بر این اساس و به خاطر اقدامات اخیر توییتر، برخی کاربران ممکن است متوجه شوند که بعضی از تنظیمات حساب کاربری آنها تغییر کرده است. بنابراین این شرکت مدعی است که حساب های جعلی دیگر نخواهند توانست به راحتی محتوای مورد نظر خود را ایجاد کنند.

حذف حساب های کاربری از شبکه، می تواند برای توییتر خطرساز باشد زیرا این کمپانی هر ماه آمارهایی از کاربران فعال خود می‌دهد.

به گزارش سافت گذر، انتظار می رود با اقدامات صورت گرفته، تعداد کاربران فعال توییتر کاهش یابد. البته ارائه آمارها از تعداد حساب های کاربری هرچند جعلی، می تواند برای شبکه اجتماعی که باید بر روی افزایش کاربران تمرکز داشته باشد ممکن است مفید باشد.

فیسبوک نیز چنین مشکل مشابهی دارد بنابراین پیش بینی کرده که تعداد کاربرانش کاهش داشته باشند. البته این اقدام می تواند منجر به افزایش کیفیت خدمات رسانی توسط این شبکه اجتماعی شود. بهرحال، این اتفاقات ممکن است در نوع خود برای شبکه‌های اجتماعی ارزشمند باشند.




منبع: techchurch.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42096 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/17 تعداد مشاهده: 2730
سافت گذر