کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318006 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی جامع به مشکلات فایرفاکس!

نگاهي کوتاه و جامع به

ارقام و آمار فايرفاکسي :

همان طور که مشاهده ميکنيد فايرفاکس به تدريج از سال 2005 تا سال 2008 مسيري صعودي را پيموده است و کاربرانش روز به روز اضافه ميشود ولي تحقيقات نشان داده است که درحال حاضر مرورگري با نام کروم ساخت شرکت گوگل بسياري از اين کاربران را به سمت خودش کشانده است و به گونه اي ميتوان گفت که کروم درحال حاضر از فايرفاکس پيشي گرفته است!

فايرفاکس براي لينوکس يا …؟

مشکل ديگري که فايرفاکس را درابتدا با چالشي بزرگ درگير کرد ، اين بود که فايرفاکس نخست براي لينوکس ساخته شده بود ولي بعد از مدتي تصميم گرفت براي سيستم عامل هاي مختلف از جمله ويندوز آماده خدمت شود ، همين امر باعث شد که مدتي فايرفاکس و کاربرانش در سرگرداني باقي بمانند ولي به سرعت فايرفاکس اين مشکل را به هر صورتي که بود برطرف کرد ، از عوامل اصلي اين که فايرفاکس سريعا اقدام به اين عمل کرد اين بود که هر روز کاربران بيش تري را از دست ميداد لذا سريعا شروع به حل اين مشکل کرد .

اضافه شدن افزونه‌هاي پرتقاضا به فايرفاکس :

بسيار از کاربران خواهان اضافه شدن افزونه هاي پرطرفدار و کاربردي به فايرفاکس هستند ، درابتدا بايد عرض کنم که افزونه يا همان پلاگين به فايرفاکس متصل ميشوند و کار هاي مختلفي بنا بر نياز کاربر انجام ميدهند.

از نظر عوامل سازنده فايرفاکس اضافه کردن اين افزونه ها باعث سنگيني نرم افزار شده و مغاير با شعار آن ها يعني فايرفاکس سبک است ،البته بيشتر اين افزونه‌ها و قابليت‌هاي بسيار ديگر مستقيماً قابل بارگيري و نصب روي فايرفاکس‌اند ولي تمام کاربران خواهان اين روش نصب نيستند، و ترجيح مي‌دهند تمام اين قابليت‌ها را در کنار نرم‌افزار اصلي داشته‌باشند.

در حال حاظر هزاران افزونه براي فايرفاکس ساخته و طراحي شده است که اگر تنها نيمي از آن ها به فايرفاکس افزوده شوند حجم آن را بسيار افزايش ميدهند و به نظر منتقي ميرسد که عوامل فايرفاکس اين خواسته کاربران را رد کنند و با آن موافق نباشند .

فايرفاکس پردازنده را داغ مي کند:

بسياري از کاربراني که از فايرفاکس استفاده ميکنند مدعي هستند که فايرفاکس پردازنده را به شدت داغ ميکند خصوصا در رايانه هاي همراه . البته به نظر ميرسد اين عامل درست است و فايرفاکس روي پردازنده تاثير نسبتا زيادي ميگذارد و به شدت پردازنده را درگير ميکند . عوامل سازنده اين مشکل را پذيرفته اند و در حال حل اين مشکل در نسخه هاي جديد و به روز شده ي آن هستند ولي با اين حال باز هم مشاهده ميشود که فايرفاکس روي پردازنده ها خصوصا رايانه هاي همراه تاثير مي گذارد.

فايرفاکس 4 يا 3,6 ؟

کاربران فايرفاکسي به نوعي سرگردان و حيران از آن هستند که از نسخه 4 فايرفاکس استفاده کنند يا 3,6 . البته در حال حاضر بيش تر کاربران فايرفاکس از نسخه 3,6 استفاده ميکنند و بر اين باورند که نسخه 4 اين مرورگر آن چنان که بايد باشد نيست .

من روي رايانه ام هر دو نسخه را نصب کرده ام ولي ترجيها از نسخه 3,6 آن استفاده ميکنم و براي خودم دلايلي نيز دارم از جمله اينکه فايرفاکس 3,6 از بسياري پلاگين ها و افزونه ها و يا اد آن ها پشتيباني خوب و قويي ميکند در حالي که اين مشکل در فايرفاکس 4 به شدت باعث شده که کاربران از اين نسخه آن طور که بايد استقبال نکنند .

البته بايد اين را هم ياد آور شد که فايرفاکس چهار نسخه آزمايشي است و هنوز به طور رسمي وارد عرصه مرورگر ها نشده است.

فايرفاکس کم مي آورد :

از جمله مشکلات فايرفاکس ميتوان به کم آوردن يا همان هنگ کردن فايرفاکس اشاره کرد.

به طور مثال اگر حافظه آن يا همان هيستوري در فايرفاکس زياد شود، شروع هنگ کردن و گاها باز نشدن فايرفاکس و يا سايت ها مي کند.

اگر شما ليستي از سايت هايي که حرف اولشان به طور مثال ت شروع شود خواهيد ديد وقتي در مرورگرتان در قسمت وارد کردن آدرس وب سايت نواري کشويي باز خواهد شد و تمام سايت هايي که تا کنون مشاهده کرده ايد و در آن ها حرف ت وجود دارد به نمايش درمي آيند تا شما سريع تر وب سايت خود را انتخاب کنيد ، در مرورگر فايرفاکس اين مشکل وجود دارد که اگر اين ليست تعداد زيادي را در خود جاي دهد به يک باره هنگ ميکند و اصلا آن سايت را باز نمي کند.

ممکن است بگوييد که اين مشکل مربوط به پردازنده هاي ضعيف است ولي بايد عرض کنم که اين مشکل هيچ ربطي به پردازنده و ديگر اجزاي رايانه ندارد و فقط مربوط به خود فايرفاکس است ، در نسخه هاي بروز شده ي اين نرم افزار تا حد مطلوبي اين مشکل برطرف شده است.

پلاگين فلش در فايرفاکس مشکل آفرين ميشود!؟ :

از جمله مشکلات مهم و هميشگي کاربران فايرفاکس دسترسي به پلاگين فلش و اينکه اصلا فايرفاکس آن را پشتيباني ميکند يا نه بوده است. در حال حاضر بسياري از وب سايت ها و بازي هاي تحت وب يا حتي ويديو ها با فرمت فلش در اينترنت عرضه مي شوند که اين امر باعث شده که فايرفاکس دچار مشکلي جدي شود.

پلاگين فلش ربطي به خود فايرفاکس ندارد و ساخت شرکت (ادوبي) ميباشد که بايد به صورت جداگانه دانلود و روي فايراکس نصب شود ولي از آن جا که فايرفاکس براي نمايش فلش به اين افزونه احتياج دارد بايد با اين مشکل روبه رو شود و آن را حل کند.

در نسخه هاي بروز شده ي آن مشکل تقريبا به صورت کامل حل شده و کاربران را راضي نگه داشته است.

در پايان :

فايرفاکس با وجود مشکلاتي که دارد ولي باز هم کاربرانش از آن استفاده مي کنند و از آن راضي هستند .

به نظر ميرسد اصلي ترين رقيب فايرفاکس، مرورگر کروم است که به شدت با فايرفاکس رقابت مي کند.

فايرفاکس اگر مي خواهد باقي بماند و کاربرانش را حفظ کند بايد مشکلات را برطرف کند و ايده هاي بهتري را نيز در دست اجرا بگذارد.

فايرفاکس از محبوب ترين مرورگر هاي شناخته شده در عرصه مرورگر هاي وب است و اين شانس نصيب هر مروگري نمي شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4236 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1389/10/25 تعداد مشاهده: 1638
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر