کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318008 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری دولت و مجلس در اینترنت پاک

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در راستای حمایت از ایده ارائه اینترنت پاک و تفکیک فضای اینترنت از کسب و کار کثیف که پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرده بود گفت: وزارت ارتباطات برای تصویب قوانین جدید پیشنهاد خود را به مجلس ارائه دهد.

رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرایی کردن ایده تفکیک اینترنت پاک و ناپاک در کشور خبر داد و به مهر گفت: با تحقق ایده اینترنت پاک، فضایی که برای کسب و کارهای کثیف و غیراخلاقی به کار می رود در کشور منتفی خواهد شد.
وی گفت: اگرچه درصد بالایی از استفاده هایی که از اینترنت در کشور می شود استفاده های مناسب و درستی است اما درصد کمی هم که برای کسب و کارهای غیراخلاقی به کار می رود باید به کلی از بین برود.
علی اصغر یوسف نژاد مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر قانون نویسی و وضع مقررات برای استفاده از تکنولوژیهای نوین در کشور از همکاری مجلس برای اجرای طرح اینترنت پاک در کشور خبر داد و گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهادات خود را برای تصویب قوانین جدید در مورد اجرای اینترنت پاک به مجلس ارائه دهد.
وی با بیان اینکه به موازات رشد تکنولوژی نیاز به وضع قوانین و مقررات در کشور وجود دارد تاکید کرد: در حال حاضر رشد قوانین و مقررات در کشور متناسب با رشد تکنولوژی نیست.
یوسف نژاد اضافه کرد: برای اینکه اینترنت پاک را از ناپاک جدا کنیم به قوانین متناسب با آن نیاز داریم که اگرچه برخی از قوانین آن در مرحله تصویب قرار دارد اما هنوز وضع نشده است.
مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنظیم قوانین و مقررات برای اجرایی کردن اینترنت پاک و تفکیک آن از کسب و کارهای غیراخلاقی، وظیفه مجلس است گفت: وزارت ارتباطات نیز باید پیشنهادات خود را برای وضع قوانین جدید به کمیسیون صنایع و معادن ارائه دهد چرا که این کمیسیون برای تصمیمات واقع بینانه باید نظر وزارت ارتباطات را به عنوان دستگاه اجرایی جویا شود.
بررسی های بعمل آمده نشان می دهد که یک‌ سوم فضای اینترنت در دنیا در تسخیر سایتهای غیراخلاقی است که می تواند بیشترین آسیب را برای کودکان به همراه داشته باشد.
براساس نتایج حاصله از بررسی های شرکت " Optenet " که در زمینه تولید ابزارهای فیلترینگ برای کنترل دسترسی کودکان به اینترنت فعالیت می‌کند، مشخص شده از کل اینترنت بیش از 37 درصد سایت‌ها با موضوعات غیراخلاقی فعالیت می‌کنند. تعداد سایت‌های اینترنتی ارائه دهنده خدمات بازی‌های آنلاین طی یک سال گذشته 212 درصد افزایش یافته و سایت‌های حاوی بخش‌های خشونت‌آمیز نیز 10 درصد بیشتر شده که این امر هشداری برای استفاده بدون کنترل کودکان از فضای اینترنت است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4246 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1389/10/26 تعداد مشاهده: 1784
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر