کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318007 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت پرفروش‌تر از مینی‌لپ‌تاپ‌ها

ميني لپ‌تاپ‌ها كه طي يكي دو سال گذشته بازار گرم و پررونقي داشتند و توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كرده بودند ديگر مانند سابق پرفروش نيستند و مصرف‌كنندگان مجددا به سوي لپ‌تاپ‌ها گرايش پيدا كرده‌اند. برخي از فعالان بازار معتقدند ،عرضه نمونه‌هاي ارزان قيمت اين كالا در برندهاي مختلف كه مشكلاتي را براي كاربران ايجاد كرده است باعث شده است از علاقه كاربران نسبت به استفاده اين كالا كاسته شود. برخي نيز معتقدند، كاربران دريافته اند كه ميني لپ‌تاپ هرگز كالايي جايگزين لپ‌تاپ نبوده و پذيرفته‌اند كه اين كالا تنها مكمل لپ‌تاپ است.

در رابطه با وضعيت بازار اين كالا گفت‌و‌گوي كوتاهي با عبدي، يكي از فعالان بازار لپ‌تاپ داشتيم كه مي‌خوايند:

شنيده مي‌شود بازار ميني لپ‌تاپ برخلاف سابق، روزهاي بي‌رونقي را سپري مي‌كند. نظر شما در اين رابطه چيست؟

بله. طي شش ماه اخير، بازار اين كالا تا حدود زيادي با كاهش تقاضا مواجه شده است و توجه مصرف‌كنندگان به سمت لپ‌تاپ، به ويژه نمونه‌هاي ارزان قيمت جلب شده است.


علت چيست؟

برخي معتقدند اين كالا امتحان خود را آن طور كه بايد در بازار پس نداده است، ولي من معتقدم از ابتدا اطلاع‌رساني درستي در زمينه استفاده و كاربرد اين وسيله نشده است، چرا كه فروشندگان در برهه‌اي از زمان تنها به فكر به فروش رساندن اجناس خود بودند و اين كالا را به اشتباه براي هر كاربري توصيه مي‌كردند. ولي كاربر پس از مدتي متوجه شده كه اين كالا برايش مناسب نبوده است و مي‌توان گفت اين اقدام فروشنده نوعي ضد تبليغ براي ميني لپ‌تاپ‌ها بوده است.

از طرفي طي مدت اخير قيمت لپ‌تاپ روندي نزولي داشته و شاهد عرضه نمونه‌هايي با قيمتي حدود 500 هزار تومان در بازار بوديم. به همين دليل خريداران به سمت لپ‌تاپ‌هاي ارزان قيمت گرايش پيدا كردند.

منظور شما اين است كه در حال حاضر لپ‌تاپ‌هاي ارزان قيمت در بازار پرفروش شده اند؟
در شرايط فعلي كه بازار در ركود به سر مي‌برد. ولي همين ميزان كم تقاضا هم مربوط به لپ‌تاپ‌هاي ارزان قيمت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4247 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/10/26 تعداد مشاهده: 1308
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر