کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318007 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جایزه ۱۰ هزار دلاری اپل به دریافت‌کننده «۱۰ میلیاردمین» برنامه از «AppStore»

شرکت اپل چندی پیش (۱۶ دی‌ماه)‌ فروشگاه اینترنتی خود موسوم به اپ‌استور را برای مکینتاش افتتاح نمود. حالا استیو جابز برای کاربر خوش شانس و البته وقت‌شناسی که ده میلیاردمین برنامه را از این فروشگاه دریافت کند ۱۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

ساده‌ترین راه برای برنده شدن این جایزه همان دریافت کردن ده میلیاردمین برنامه از این فروشگاه است که اکنون شمارشگر درج شده در صفحه اول آن هر لحظه در حال نزدیک‌تر شدن به آن است. اگر چه رقم درج شده زمان زیادی برای رسیدن به رقم یک میلیارد دارد اما وقتی بدانید در هر ۳ ثانیه ۱۰۰۰ برنامه دریافت می‌شود کمی این زمان کوتاه‌تر به نظر می‌رسد.

Download the 10 billionth App Store app, win $10,000

البته ممکن است این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که شما چه‌طور در این قرعه‌کشی شرکت کنید. اپل در قرعه‌کشی خود این بار طرحی به نام «شرکت بدون خرید» را مهیا دیده تا شما تنها با پر کردن یک فرم در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

البته اپل محدودیت‌های برای این کار نیز در نظر گرفته مانند اینکه کاربر شرکت‌کننده نباید کمتر از ۱۳ سال داشته باشد و یا هر کاربر تنها می‌تواند در هر روز ۲۵ برنامه دریافت کرده و یا فرم مربوط به آنها را پر کند.

گفتنی است عمر فروشگاه اینترنتی اپ‌استور به سه سال نزدیک شده است که در ابتدا برنامه‌هایی برای سیستم‌عامل آیفون در آن گنجانده شده بود. این شرکت اولین جایزه خود به یک میلیاردمین برنامه در این فروشگاه را در سال ۲۰۰۹ اهدا کرد. در آن زمان تنها ۹ ماه از افتتاح این فروشگاه گذشته بود. برنده آن زمان مسابقه اپل یک نوجوان ۱۳ ساله بود که اپل به او یک آی‌پاد تاچ، یک دستگاه مک‌بوک پرو و یک تایم‌کپسول (هارد وایرلس) بعلاوه یک کارت هدیه آی‌تونز ۱۰ هزار دلاری هدیه داد.

البته هنوز خود ما برای شرکت در این قرعه‌کشی اقدام نکردیم تا از سیاست‌هایی مانند تحریم کاربران ایرانی و .. خبر داشته باشیم اما اگر شما آن را تجربه کردید با ما و دیگر کرابران در قسمت نظرات تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4269 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/10/28 تعداد مشاهده: 1075
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر