کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318007 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت انواع پهنای باند اینترنت در کشور

پس از گذشت نزدیک به 6 ماه از ابلاغ تخفیف 20 درصدی تعرفه پهنای باند اینترنت و اعمال نشدن این مصوبه، سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد در صورت کاهش 6 درصدی قیمت اینترنت برای کاربران نهایی،‌ شرکت های توزیع کننده اینترنت از تخفیف 20 درصدی بهره مند می شوند. 

مصوبه تخفیف 20 درصدی نرخ پهنای باند اینترنت اوایل مرداد ماه امسال و با هدف توسعه استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت و کاهش نرخ خدمات مرتبط با آن از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد و حتی این وعده نیز داده شد که این کاهش قیمتها مقطعی نبوده و به صورت دوره ای تداوم می یابد. اما این مصوبه که با اعمال آن پیش بینی شده بود قیمت نهایی اینترنت برای کاربران خانگی 8 تا 10 درصد ارزانتر شود به دلیل آنچه که ارائه کنندگان اینترنت در کشور بروکراسی حاکم بر سازوکارهای وزارت ارتباطات نامیدند تاکنون اجرایی نشده است.

توزیع کنندگان اینترنت برای دریافت تخفیف بشتابند
توزیع کنندگان اینترنت در کشور از عدم اجرای مصوبه کاهش نرخ پهنای باند گلایه مندند و معتقدند تاکنون از این تخفیف منتفع نشده اند که معاون صدور پروانه و بررسی های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است که تاکنون تعداد محدودی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت برای استفاده از این تخفیف به رگولاتوری مراجعه کرده اند.
در همین حال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از شرکتهای ارائه کننده اینترنت خواست که برای استفاده از تخفیف نرخ پهنای باند به این سازمان مراجعه کنند.
لطف الله سبوحی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید براینکه مصوبه تخفیف 20 درصدی اینترنت از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مرداد ماه سال جاری به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد اظهار داشت: شرکت های ارائه دهنده اینترنت شامل شرکت های PAP ،ISP و ISDP برای استفاده از تخفیف 20 درصدی قیمت اینترنت به سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی مراجعه کنند.

تضمین شرکتها برای کاهش 6 درصدی قیمت اینترنت
سبوحی با بیان اینکه براساس این مصوبه شرکت هایی ازاین تخفیف بهره مند می شوند که با ارائه مستندات ثابت کنند این تخفیف به کاربران آنان نیز منتقل شده است گفت: طی نشستهای انجام شده با سازمان نظام صنفی رایانه ای ‌توافق شد درصورت انتقال 6 درصد از کاهش قیمت به کاربران نهایی،‌ شرکت های توزیع کننده اینترنت از تخفیف 20 درصدی بهره مند شوند.
معاون صدور پروانه و بررسی های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید براینکه تاکنون تعداد محدودی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت برای استفاده از این تخفیف به رگولاتوری مراجعه کرده اند به مهر گفت: شرکت هایی که خواهان بهره مند شدن از این تخفیف هستند باید به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه و متعهد شوند که 6درصد تخفیف را در مورد کاربرانشان اعمال خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرکت های ندا (PAP) مشمول استفاده از 20 درصد تخفیف بی قید و شرط شده بودند که به این ترتیب در دو سال اخیر این شرکت های از 40 درصد تخفیف استفاده می کنند.

جدول نرخ پهنای باند اینترنت با اعمال تخفیف 20 درصدی
به گزارش مهر، براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پهنای باند اینترنت با اعمال تخفیف 20 درصدی مطابق جدول زیر در اختیار شرکتهای اینترنتی قرار می گیرد.

mehr figure.JPG

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4336 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1389/11/07 تعداد مشاهده: 1525
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر