کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318007 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مک‌آفی پیشتاز در بازار «حفاظت از اطلاعات» شما

 برتری شرکت مک‌آفی در بازار محصولات حفاظت از اطلاعات (Data Loss Prevention) نسبت به سایر رقبا می باشد .

شرکت گارتنر که هرساله فعالان بازار محصولات رایانه‎ای را در بخش‌های مختلف بررسی می‎کند، گزارش اخیر خود را به محصولات “حفاظت از اطلاعات” یا DLP (Data Loss Prevention)  اختصاص داده است.

با نگاه به مربع جادویی زیر می‎توانید وضعیت شرکت‎های فعال در زمینه ارائه محصولات حفاظت اطلاعات (Data Loss Prevention) را با یکدیگر مقایسه کنید.

gartner-McAfee

در این نمودار، محور افقی برای نمایش میزان درک شرکت‎ها از محصول و بازار است. هرچه شرکت‎ها در این محور جلوتر قرار بگیرند، به این معنی است که این شرکت‌ها، بازار محصول و نیازهای مشتریان بازار را بهتر می‎شناسند.

در محور عمودی نمودار، قدرت اجرای ایده‎های شرکت به شکل کمی نشان داده می‎شود. برای اندازه‎گیری این پارامتر، به مواردی مانند تنوع محصولات و خدمات شرکت، سیاست‎های فروش و قیمت‎گذاری، بازخورد و تجربیات مشتریان شرکت، حجم عملیات شرکت و سرعت پاسخ‎گویی به تغییرات بازار، توجه می‎شود.

شرکت‎هایی که در این نمودار، در یک چهارم بالا و سمت راست قرار می‎گیرند “پیشتازان” (Leaders) بازار محسوب می‎شوند. چرا که محصولات آنها از یک سو بیشترین سازگاری را با نیازهای مشتریان فعلی دارد و از سویی دیگر امکان ایجاد سریع تغییرات و اعمال نوآوری در محصولات برایشان فراهم است.

همانطوری که در این نمودار نشان داده شده است، محصولات حفاظت از اطلاعات (DLP) شرکت McAfee جایگاه بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد و بسیاری از شرکت‌هایی که در بازار ایران، محصولاتی تحت عنوان Data Loss prevention ارائه می‌دهند، در “مربع جادویی” Gartner جایگاهی ندارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4366 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/11/11 تعداد مشاهده: 1336
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر