کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318011 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی از اولین روزنامه مخصوص «iPad»

رابرت مورداک صاحب شرکت رسانه های نیوز کروپ و منتشر کننده روزنامه‌های معروفی چون وال استریت زورنال و تایمز لندن سرانجام روزنامه تبلت اپل موسوم به Daily  را در نیویورک معرفی کرد.

رابرت مورداک ۷۹ ساله برای روزنامه الکترونیکی اپل در حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است و یک هیئت تحریریه مستقل نیز برای آن در نظر گرفته است.

www.reuters

ادی کو سخنگوی اپل و رابرت مورداک

این روزنامه روزانه که در حال حاضر فقط در کشور امریکا در دسترس خواهد بود اخبار عمومی ، سیاست ملی ،ورزش و شایعات را نیز پوشش خواهد داد و دارای آبونمان هفتگی ۹۹ سنتی و هزینه اشتراک سالیانه ۳۹٫۹۹ دلاری است که البته شرکت اپل وعده داده است که هزینه را در حدود ۳۰ درصد کاهش دهد.

اشتراک این روزنامه از طریق آیتونز انجام خواهد گرفت و خریداران آیفون ورایزون نیز در دو هفته اول این روزنامه را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رابرت مورداک در همین مورد گفت:”ما در حال ورود به رنسانس نواوری در رسانه های دیجیتال هستیم”و البته سخنان او ۶ سال قبل را به یاد ما می‌اورد که از سردبیران روزنامه های خود خواسته بود:” که برای نجات روزنامه ها و درآمد خود باید به سمت دنیای دیجیتال مهاجرت کرده و طرز فکرهای خود را دیجیتالی کنند”.

www.reuters

البته این کار یک ریسک بزرگ است و برای همین مورداک از ابتدا روزنامه نگاران سنتی را به کار گرفته و سعی کرده که از حجم تبلیغات نیز بکاهد تا خوانندگان بیشتری جذب روزنامه روزانه شوند.

دلیل ما برای ریسکی بودن این روزنامه این است که از وقتی خوانندگان برای خواندن اخبار وب سایت تایمز لندن مجبور به پرداخت حق اشتراک شدند خوانندگان آنلاین این روزنامه در حدود ۹۰ درصد کاهش پیدا کرد.

رابرت مورداک اظهار امیدواری کرده است که این روزنامه دارای اشتراک میلیونی شده و آغاز کننده این راه بزرگ در رسانه ها باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4397 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/11/16 تعداد مشاهده: 1454
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر