کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318011 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تحول در سیستم نامه‌رسانی کشور با دستگاه PDA

آيا PDAهاي پستي كه تا آخر امسال در سيستم پستي به بهره‌برداري مي‌رسند، مي‌توانند از احتمال مفقود و معيوب شدن مرسولات بكاهند و يا تنها سرعت ارسال آن‌ها را بالاتر مي‌برند؟

دستگاه‌هاي PDA كه به نام‌هاي رايانه‌هاي جيبي و يا Palmtop Computers نيز شهرت دارند، مدت زماني است كه در ساير كشور‌هاي جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند و ظاهرا تاكنون جوابگوي خوبي در برابر نياز‌هاي تكنولوژيك مردم بوده‌ است.

PDA‌هاي رايج در جهان داراي کاربردهاي مختلفي هم‌چون محاسبه، استفاده به‌عنوان ساعت و تقويم، بازي کردن ، متصل شدن به اينترنت ، ارسال و دريافت اي‌ميل ، ضبط صدا و تصوير ، تايپ و يادداشت‌برداري،  دفترچه آدرس‌ها و شماره تلفن،  استفاده به‌عنوان راديو يا پخش‌کننده‌هاي موسيقي و هم‌چنين استفاده به‌عنوان موقعيت‌ياب با بهره‌گيري از GPS هستند .

هرچند بايد دانست مدل‌هاي جديد PDA علاوه بر اين، امکان استفاده به‌عنوان تلفن همراه و برقراري مکالمات تلفني را نيز فراهم مي‌کنند، ضمن اين که اين مدل‌ها به مرورگرهاي اينترنتي و سيستم‌هاي پخش انواع فايل‌هاي چندرسانه‌يي مجهز هستند.

ويژگي‌ها و امتيازات ويژه PDA‌ها مسوولان شركت پست را بر آن داشت تا حدود يك سال پيش وعده استفاده از اين دستگاه‌ها را در سيستم و فرآيند توزيع به هموطنان بدهند تا به واسطه آن شاهد گسترش و بهبود روند توزيع مرسولات پستي در كشور باشيم؛ هرچند كه به قول خودشان سرمايه‌گذاري ميلياردي مي‌طلبد ولي مثل اينكه از ديد آن‌ها سرمايه‌گذاري در اين بخش تنها داراي سود است زيرا شرايط را براي استفاده هرچه سريع‌تر از آن‌ها فراهم كرده‌اند.

مدير عامل پيشين شركت پست كه بهره‌برداري از اين دستگاه‌ها را موجب افزايش سرعت توزيع مرسولات پستي مي‌دانست، اظهار كرد: به واسطه اين دستگاه‌ها، امکان مسيريابي و تعيين نزديک‌ترين مسير براي توزيع مرسولات فراهم مي‌شود و همين امر موجب کاهش زمان و افزايش سرعت توزيع خواهد شد و علاوه بر اين به کمک دستگاه‌هاي PDA مي‌توان کنترل بهينه‌تري بر رفت و آمد نامه‌رسان‌هاي شرکت پست اعمال کرد و با تصويربرداري از مرسولات، امکان کنترل مرسولات معيوب نيز فراهم مي‌شود.

با تجهيز نامه‌رسان‌هاي شركت پست به اين سيستم ديگر حتي نگراني خاطر فرستندگان مرسولات نيز از رسيدن بسته پستي‌شان به دست گيرنده نيز رفع مي‌شود زيرا هر نامه‌رسان موظف است در محل تحويل نامه علاوه بر اينكه امضايي را از گيرنده مرسوله دريافت مي‌كند، مشخصات آن را هم به‌صورت بر خط به سامانه آنلاين رهگيري شركت پست وارد كند تا فرستندگان مرسولات نيز بتوانند به راحتي بسته پستي خود را رهگيري كنند تا متوجه رسيدن آن به دست گيرنده شوند.

محبيان عراقي - مدير عامل پيشين شركت پست - بر همين اساس تصريح کرده بود كه فرستندگان مرسولات مي‌توانند از طريق شماره رهگيري مرسولات و وب سايت شرکت پست، مرسولات خود را رهگيري و از زمان، مکان و مشخصات گيرنده آن مرسوله مطلع شوند. مهم‌ترين هدف برقراري اين سرويس در شبکه پستي، افزايش کيفيت خدمات در بخش توزيع است.

با توجه به اين كه مهم‌ترين ويژگي كه شركت پست را بر آن داشته تا روي به سمت استفاده از چنين سيستم‌هايي بردارد، اتخاذ كوتاهترين مسير در ارسال مرسولات به دست گيرندگان بوده است كه به واسطه آن زمان اتلافي در چرخه توزيع نيز به حداقل مي‌رسد.

اما کرباسيان - رييس هيات مديره و مدير عامل شرکت پست - با اشاره به اينكه تجهيزات لازم براي اين منظور خريداري شده و دوره‌هاي آموزشي لازم براي نامه‌رسان‌ها برگزار خواهد شد، تصريح كرد: به واسطه اين دستگاه‌ها، امکان مسيريابي و تعيين نزديک‌ترين مسير براي مسير توزيع مرسولات فراهم مي‌شود و همين امر موجب کاهش زمان و افزايش سرعت توزيع خواهد شد زيرا هر نامه‌رسان در روز به طور متوسط 300 تا 500 مرسوله را توزيع مي‌کند که به واسطه آن در طول يک ماه با 45 ميليون نفر از هموطنان برخورد مستقيم دارد.

البته بايد گفت اين سامانه علاوه بر اينكه با برگزيدن بهترين و كوتاه‌ترين مسير در ارسال مبادلات پستي موجب كاهش اتلاف زمان در اين چرخه مي‌شود، مي‌تواند حتي اطلاعات رفت و آمدها و نحوه فعاليت ماموران پستي را نيز در اختيار مسوولان شركت پست قرار دهد و به نوعي كنترل مستقيم بر روند كاركرد آن‌ها را ممكن سازد و به واسطه آن ديگر شاهد تخطي برخي ماموران از انجام وظايف‌شان نخواهيم بود؛ هرچند تاكنون هم آن‌ها به صورت دل سوزانه به انجام فعاليت‌هايشان مشغول بوده‌اند و هرگز از انجام وظايف‌شان سرباز نزده‌اند.

اين پروژه كه قرار بود در 3 فاز به اجرا گذاشته شود و در فاز يك برخي مناطق تهران تحت پوشش اين سرويس قرار بگيرند به گفته رييس هيات مديره شركت پست، حدود يك ماه گذشته گفت: بخشي از سرويس‌هاي قابل استفاده از دستگاه‌هاي PDA تا پايان ماه آينده تعريف و به بهره‌برداري خواهد رسيد زيرا تجهيزات لازم براي اين منظور خريداري شده و دوره‌هاي آموزشي لازم براي نامه‌رسان‌ها برگزار خواهد شد.

به منظور بالا بردن کيفيت سطح خدمات قابل ارايه به مردم، دوره‌هاي آموزشي لازم براي افزايش اطلاعات نامه‌رسان‌ها درباره حقوق گيرنده نامه، نحوه پاسخگويي و توزيع مرسولات برگزار خواهد شد و حتي از سوي ديگر يکي از اعضاي هيات مديره موظف شد تا چگونگي خدمات توزيع مرسولات را بررسي، مشکلات احتمالي موجود در اين حوزه را شناسايي و راه‌کارهاي برطرف کردن آن‌ها را ارايه کند.

در حال حاضر وجود دستگاه‌هايي هم‌چون PDA با مشخصات ذكر شده نه تنها در شركت پست بلكه در تمامي سازمان‌ها و شركت‌هايي كه به نوعي متولي خدمات‌رساني به مردم هستند، ضروري است زيرا به واسطه آن مي‌شود كنترل مستقيم بر روند فعاليت اعضاي آن سازمان داشت و در صورت ديدن اشتباه و خطايي در روند خدمت‌رساني با فرد خاطي برخورد كرد زيرا بسياري از درخواست‌هاي اداري مردم در حال حاضر به دليل عدم شكل‌گيري سامانه‌هاي برخط، مرتبط با اشخاص سازمان است و اين اشخاص هم‌ به اين دليل كه جايگزين و نظارتي بر آن‌ها نيست به هر شيوه‌اي كه مناسب بدانند با مردم برخورد مي‌كنند و در اين صورت است كه گاها مشاهده مي‌كنيم كاري كه با يك امضا حل مي‌شود به مدت يك ماه و يا حتي بيش‌تر طول مي‌كشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4401 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/17 تعداد مشاهده: 1466
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر