کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین اخبار پیرامون گوشی و ساعت هوشمند گوگل + ویدیو

به گزارش سافت گذر، بدون شک جدیدترین گوشی گوگل به نام پیکسل 4 چند ماه دیگر معرفی می‌شود ولی افراد مختلف هم‌اکنون بر اساس شایعات مختلف تصاویر و ویدیوهایی ساخته‌اند که یک نمونه از آنها را در ادامه می‌بینید.

گوگل گوگل پیکسل 4 پیکسل گوگل پیکسل واچ ساعت هوشمند

ویدیوهای قبلی، گوشی را به نمایش می‌گذاشتند که در حفره جلویی خود یک دوربین سلفی دوگانه داشت یعنی درست مانند گلکسی اس 10 پلاس اما این ویدیو همان دوربین‌ها را نشان می‌دهد که در یک ناچ کوچک در بالای صفحه نمایش قرار گرفته‌اند.


گوشی‌های هوشمند گوگل را معمولاً به خاطر دو رنگ بودن می‌شناسند و حالا در این کلیپ نیز می‌توانیم پیکسل 4 را به رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز مشاهده کنیم.

گوگل گوگل پیکسل 4 پیکسل گوگل پیکسل واچ ساعت هوشمند

بر اساس این ویدیو کلیپ، رنگ صورتی مانند و سنسور اسکنر اثر انگشت قاب پشتی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در خانواده گوگل پیکسل 4 وجود نخواهد داشت.

مانند وان‌پلاس 6 تی، گلکسی اس 10، هوآوی میت 20 پرو و پی 30 پرو، سری جدید پرچمداران گوگل نیز از سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره خواهند برد و این یعنی کاربران می‌توانند بدون برداشتن دستگاه، قفل آنها را باز کنند.

به نظر می‌رسد باید شاهد یک گوشی با طراحی تمام صفحه نمایش باشیم و پایین آن نیز حاشیه نسبتاً بزرگی ببینیم که سبب می‌شود بتوانیم گوگل پیکسل 4 را با یک دست و به راحتی بگیریم.

با این وجود، شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه در پیکسل 4 هستیم هرچند خودِ گوگل معمولاً به بکارگیری از یک سنسور اصرار می‌ورزد و مدعی است کاری که رقبا با دو لنز انجام می‌دهند را می‌تواند با یک لنز به پایان برساند.

اگر قرار باشد گوگل از یک لنز زاویه گسترده برای دوربین سلفی پیکسل 4 استفاده کند، باید همین لنز را در دوربین عقب نیز قرار دهد. لازم به ذکر است که سامسونگ تا کنون چنین ویژگی را در سری گلکسی اس 10 خود قرار داده است.

با توجه به اینکه تا همایش I/O گوگل زمان زیادی باقی مانده، بد نیست شایعات و ویدیوهایی این‌چنینی را زیاد جدی نگیریم.

گوگل پیکسل واچ

گوگل گوگل پیکسل 4 پیکسل گوگل پیکسل واچ ساعت هوشمند

شایعات تولید ساعت هوشمند گوگل بسیار زیاد هستند و معمولاً هیچ‌وقت رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفته‌اند اما به نظر می‌رسد بر اساس جدیدترین اخبار، معرفی آن را باید در سال جاری میلادی قطعی بدانیم.

با توجه به یکی از پتنت‌ها، گویا گوگل می‌خواهد یکی از بهترین ویژگی‌های اپل واچ یعنی قابلیت تعویض بند را به ساعت‌های هوشمند خود بیاورد تا کاربران بتوانند بر اساس احساس یا رنگ لباسی که پوشیده‌اند، بند ساعت خود را عوض کنند.

بر این اساس، دارندگان ساعت‌های هوشمند فقط با فشردن یک دکمه می‌توانند بند آنها را عوض کنند.

گوگل گوگل پیکسل 4 پیکسل گوگل پیکسل واچ ساعت هوشمند

در تصویری که مشاهده می‌کنید، یک مکانیسم بسیار سریع برای درآوردن بندها به چشم می‌خورد که با استفاده از سنجاق‌های نگه داشته شده با فنر به کار رفته‌اند.

گوگل در تاریخ 2 آوریل 2019 این پتنت را منتشر کرد ولی طراحی آن در سه‌ماهه دوم سال 2017 به انجام رسیده بود.

اولین خبرها در مورد معرفی ساعت هوشمند توسط گوگل، به وسیله یک آژانس خبری آسیایی منتشر شد که می‌گفت:«« گوگل نسخه آپدیت شده اسپیکر هوشمند گوگل هوم را به همراه ساعت‌های هوشمند برای رقابت با اپل واچ معرفی خواهد کرد»».


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44474 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/16 تعداد مشاهده: 2239
سافت گذر