کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318014 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد پارک فناوری با محور ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از ايجاد پارک فناوري با محوريت موضوع ارتباطات و فناوري اطلاعات در منطقه ويژه اقتصادي پيام خبر داد.

دکتر رضا تقي پور در حاشيه مراسم افتتاح پروژه جايگاه سوخت رساني هواپيماهاي سنگين در فرودگاه منطقه  اقتصادي پيام، ضمن بيان اين مطلب، اظهار داشت: با توجه به زيرساخت‌هاي موجود، يکي از محوري‌ترين فعاليت‌هاي اين پارک، الکترونيکي بودن آن خواهد بود.

 وي افزود: برنامه توسعه‌اي اين پارک آماده شده و بر اساس آن و به منظور اجرايي کردن اين پروژه، مجوزهاي 

 لازم از نهادهاي ذي ربط اخذ خواهد شد.

وي با بيان اين که مجموعه پيام با يک ديدگاه استراتژيک و به منظور توسعه فعاليت‌هاي وزارت ارتباطات ايجاد شده است، تصريح کرد: در حال حاضر و با توجه به قابليت هاي اين منطقه فرصت هاي بسياري براي توسعه ICT در اين مجموعه فراهم است که مي بايست شناسايي و از آن‌ها بهره برداري شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ادامه داد: در همين راستا، مقرر شده است تا تمامي شرکت ها و سازمان هاي تابعه وزارت ارتباطات در يک همکاري نزديک با مجموعه پيام، نسبت به احصاء اين فرصت ها اقدام کنند.

وي تأکيد کرد: اميدواريم با اقدام هاي در دست اجرا، زمينه گسترش صادرات هر چه بيشتر محصولات فناوري اطلاعات و ارتباطات و جذب سرمايه گذاري هاي خارجي در اين حوزه فراهم شود.

دکتر رضا تقي پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين منطقه گفت: با تلاش هاي انجام شده، پروژه هاي خوبي با محدوديت فناوري اطلاعات و ارتباطات در اين مجموعه اجرايي شده که همکاري با شرکت هاي خارجي در اين حوزه تخصصي از جمله آن ها محسوب مي شود.

وي خاطرنشان کرد: در خصوص راه اندازي هاب پستي و ترانزيت کالا نيز پيشرفت هاي خوبي صورت گرفته که با توجه به شرايط ويژه اين منطقه و همچنين تلاش هاي شرکت پست، اميدواريم بتوانيم صادرات خدمات پستي را در اين منطقه عملياتي کنيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4483 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/27 تعداد مشاهده: 1272
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر