کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318015 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه‌ی عادی سیم‌کارت‌ اپراتور سوم مثل تعرفه‌های موجود است

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در پاسخ به اين سوال كه آيا اپراتور سوم مي‌تواند براساس تعهدات خود سيم‌كارت‌هايش را در اوايل خردادماه سال آينده واگذار كند گفت: براساس روندي كه مشاهده كرديم مشكل حادي در اين زمينه وجود نداشت و اگر حوادث غيرمترقبه پيش نيايد اين موضوع به صورت عادي پيش مي‌رود.

محمد كرم‌پور ـ رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - درباره تعرفه سيم‌كارت‌هاي اين اپراتور گفت: تعرفه‌هاي اين اپراتور در حال تدوين است و تعرفه‌هاي عادي آن مثل تعرفه‌هاي موجود است كه در حال جمع‌آوري و ارسال به كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات هستند اما سرويس‌هاي جديدي كه اين اپراتور مي‌خواهد ارائه دهد، بايد تعرفه‌هاي جديدي در موردشان به تصويب برسد.

وي با بيان اينكه از روند فعاليت اين اپراتور گزارش‌هاي دوره‌اي دريافت كرده و به‌صورت هفتگي جلسات عملياتي و كارشناسي برگزار مي‌شود، ابراز كرد: به اپراتور سوم تلفن همراه گفته‌ايم كه سيم‌كارت‌هايش را به صورت آزمايشي در بهمن‌ماه جاري و يا ماه آينده راه‌اندازي كند تا شبكه‌ي آن‌ها به صورت آزمايشي دو تا سه ماه زير بار باشد تا بتوانند زماني كه به‌صورت رسمي كار خود را آغاز كردند، با كمترين اشكال و خطا كار كنند.

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در بخشي از سخنان خود با اشاره به تعرفه‌هاي پيشنهادي مخابرات گفت: تعرفه‌هاي پيشنهادي مخابرات نياز به بررسي و تغييراتي داشت كه مخابرات اين كار را انجام داده و براي ما ارسال كرد و در حال حاضر معاونت صدور پروانه سازمان با اپراتورها مشغول صحبت و مذاكره است كه تعرفه‌ها را رسيدگي كند تا نهايتا به كميسيون تنظيم مقررات آورده و براساس دستورالعمل شوراي رقابت به آن‌ها رسيدگي شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4506 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/30 تعداد مشاهده: 1314
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر