کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318015 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌افزار برای دیدن به کمک نابینایان آمد

محققان دانشگاه آریزونا موفق به چاپ عکسهایی ویژه شبکه های اجتماعی شده اند، به صورتی که افراد نابینا می توانند با استفاده از لمس کردن این تصاویر را ببینند.

محققان باور دارند عکس صورت در زندگی اجتماعی و عاطفی انسانها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ابداع جدید آنها می تواند امکان مشاهده این عکسها را برای افراد نابینا به وجود آورد.

محققان برای ابداع این فناوری از محقق نابینایی الهام گرفته اند که هممواره آرزو داشت اطلاعات تصویری و گرافیکی بیشتری در اختیار داشته باشد. قابل دسترس کردن تمامی اطلاعات گرافیکی دیجیتال برای نابینایان چالش بزرگی است از این رو محققان تنها بر روی عکسهایی متمرکز شدند که افراد معمولا از آنها برای صفحات شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

برای ایجاد چنین عکسهایی باید توازن درست میان اطلاعات برقرار شود تا افراد از روی این عکسها قابل شناسایی باشند. محققان عکس را به گونه ای تغییر دادند تا تنها تمامی ویژگی های معرف شخص در آن حفظ شود، زیرا تغییر دادن تمامی عکس به شکلی که اجزای آن لمس کردنی باشد، منجر به بهم خوردن ساختار کلی عکس خواهد شد.

در عوض با استفاده از یک الگوریتم ریاضی بخشهای مهم عکس که منجر به شناسایی چهره فرد می شوند از دیگر بخشها جدا شده و در خروجی نهایی که از چاپگری ویژه بیرون خواهد آمد، عکسی با برجستگی های خاص که می تواند چهره فرد را برای کاربر نابینا قابل لمس کند، چاپ خواهد شد.

به بیانی دیگر این نرم افزار به کاربر نابینا امکان می دهد عکسی را به ثبت رسانده و آن را وارد نرم افزار کند تا عکس به صورت خودکار به نسخه ای جدید و قابل چاپ تبدیل شود که پس از چاپ نشانه های شناسایی و بخشهای مهم چهره فرد به صورت خطوطی برجسته خواهند بود.

معمولا چاپگرهای برجسته بسیار گران قیمت هستند و از این رو هر فردی نمی تواند برای استفاده روزمره به آنها دسترسی داشته باشد از این رو دانشمندان امیدوارند این نرم افزار بتواند با نمایشگرهای برجسته نما که در حال حاضر در دست تولید هستند، انطباق پیدا کنند تا به این شکل نیاز به چاپگرهای گرانقیمت از بین برود.

بر اساس گزارش قرار است این فناوری پا را از برجسته نگاری عکسهای ساده فراتر گذاشته و به نرم افزاری تبدیل شود که می تواند از وب سایتهای نقشه برداری عکسهای برجسته به وجود بیاورد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4512 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فناوری اطلاعات تاریخ خبر: 1389/11/30 تعداد مشاهده: 2377
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر