کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318018 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش گوشی‌های هوشمند همچنان رو به افزایش است

بررسی‌ها نشان داده فروش گوشی‌های هوشمند برای نخستین بار از تعداد رایانه‌های فروخته شده در سه ماهه چهارم سال 2010 بیشتر شده است.

بر اساس گزارش IDC، 100.9 میلیون گوشی هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2010 به فروش رسید که نسبت به سال قبل با 87 درصد رشد همراه شده است.

این در حالی است که فروش رایانه‌های رومیزی 92.1 میلیون دستگاه برآورد شد و تقریبا سه درصد از فروش گوشی‌های هوشمند کمتر شد.

به گزارش IDC، یکی از دلایل افزایش فروش گوشی‌های هوشمند کاهش قیمت توسط فروشندگان و اپراتورها است که تخفیف زیادی را برای مشتریان با قراردادهای طولانی مدت در نظر گرفته‌اند.
گفته می‌شود فروش گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندرویید گوگل در افزایش فروش گوشی‌های هوشمند بی تاثیر نبوده است.

گفته می‌شود شرکت‌های HTC، سامسونگ و موتورولا بیشترین استفاده را از این سیستم عامل می‌کنند و اندرویید همچنان به رشد و پیشرفت بازار گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد.

به گفته یکی از تحلیلگران ارشد IDC، مدل‌های پیشرفته که از سیستم پردازش قدرتمندی برخوردارند و گوشی‌هایی که در رده متوسط قرار می‌گیرند و با قیمت مناسب در دسترس هستند باعث رشد بازار گوشی‌های هوشمند می‌شوند.

بر این اساس انتظار می‌رود تولیدکنندگان گوشی‌های در رده متوسط بیشتری و گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت‌تری برای این بازار تولید کنند.

اما فروش رایانه‌های رومیزی با عرضه تبلت‌های رایانه‌ای همچون آیپد اپل به چالش کشیده شد. در حالی که فروش رایانه‌های رومیزی در طول سه ماهه چهارم سال رکورد جدیدی ثبت کرد اما باز هم تعداد آن از گوشی‌های هوشمند کمتر شده است. بر این اساس انتظار می‌رود بازار تبلت‌های رایانه‌ای در طول سال جاری میلادی از رشد بیشتری برخوردار شود و به دو برابر برسد.

اگرچه گوشی‌های هوشمند پیشرفت فوق العاده‌ای کرده و از کاربردهای رایانه‌ها پشتیبانی می‌کنند اما باز هم کاربران به هر دو دستگاه نیاز دارند. رایانه‌های رومیزی هنوز هم برای نوشتن برنامه‌های سنگین، ویرایش برنامه‌های چندرسانه‌ای و خلق محتواها مورد نیازند.

تحقیقات نشان داده کاربران تقریبا سه تا پنج سال رایانه‌هایشان را نگه می‌دارند و پس از آن اقدام به تعویض دستگاه خود می‌کنند اما معمولا دستگاه‌های تلفن همراه‌شان را دو سال یک‌بار عوض می‌کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4514 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فناوری اطلاعات تاریخ خبر: 1389/11/30 تعداد مشاهده: 1373
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر