کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318018 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جستجوگر یا حق هنوز در مرحله مطالعاتی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح آخرین وضعیت موتور جستجوگر ملی مدل کسب و کار این پروژه ملی را استفاده بر بستر اینترنت پاک دانست و گفت: موتور جستجوگر ملی با توجه به خط و زبان فارسی در فضای سایبر، جستجوهای مورد علاقه مردم را انجام می دهد.

اواخر مرداد ماه امسال رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی موتور جستجوگر ملی خبر داد و با بیان اینکه بسیاری از کشورها دارای موتور جستجوگر بومی هستند، اعلام کرد که ایران برای جوابگویی به نیازهای داخلی در نظر دارد موتور جستجوگر ملی راه اندازی کند، به همین منظور راه اندازی "موتور جستجوگر ملی" در برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پیش بینی شده است.

در آن زمان مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات ایران در تشریح آغاز به کار این پروژه به مهر گفت پیشنهاداتی در مورد نام این طرح ارائه شده که وزیر ارتباطات از عنوان "یا حق" برای نام این موتور جستجوگر یاد کرده است. البته این امر هنوز از سوی وزارت ارتباطات به صورت قطعی اعلام رسمی نشده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین اظهار نظر در مورد وضعیت پروژه موتور جستجوگر ملی به مهر گفت: فاز مطالعاتی این پروژه ملی در سه کانال مجزا آغاز شده که در نهایت یک مدل به عنوان پایلوت برای آن اجرایی خواهد شد.

علی حکیم جوادی با تاکید براینکه روی چندین مدل موتور جستجو برای نهایی کردن این پروژه در حال تحقیق هستیم اضافه کرد: خوشبختانه بر روی یکی از این مدلها اقدامات خوبی انجام شده که در آینده نزدیک هم بخشی از آن آماده ارائه خواهد بود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: بخش دیگری از این مدل آزمایشی نیز از طریق مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حال کار است که امیدواریم هرچه سریعتر به مرحله عملیاتی برسد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های تحقیقاتی برای نهایی شدن نیازمند صرف زمان است خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این پروژه ملی در حال کار روی چند مدل پیشنهادی هستیم که درصورت مواجه شدن مشکل یکی بتوان از مدل دیگراستفاده کرد در همین حال این روش می تواند رقابتی برای کارهای تحقیقاتی بومی ایجاد کند.

حکیم جوادی با اشاره به آغاز کار تحقیقاتی بر روی پروژه "ضد بدافزار بومی" که به موازات پروژه موتور جستجوگر در حال انجام است تصریح کرد: طی برنامه پنجم توسعه چندین پروژه به عنوان زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات اجرایی خواهد شد که یکی از این پروژه ها موتور جستجوگر ملی است.

به گفته هادی ملک پرست موتورهای جستجوی بین الملل گوگل و یاهو در استفاده از نیاز داخلی و خارجی کاربران کاربرد دارد اما موتور جستجوگر ملی صرفا در مورد کاربران ایرانی داخل کشور و فقط برای ارائه خدمات دستگاههای دولتی و اجرایی به کار خواهد رفت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4520 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فناوری اطلاعات تاریخ خبر: 1389/12/01 تعداد مشاهده: 1555
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر