کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318018 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توسعه‌ی اینترنت به‌عنوان استراتژی مشخص در دستور کار است

وزير ارتباطات با اشاره به افتتاح فاز اول هسته اصلي شبکه ملي اطلاعات، گفت: به منظور تحقق اهداف پيش‌بيني شده براي تحقق دولت الکترونيکي، توسعه شبکه‌هاي زيرساختي يکي از برنامه‌هاي اصلي دولت محسوب مي‌شود.

دكتر رضا تقي‌پور در مراسم افتتاح دو پروژه شامل فاز اول پروژه ملي IP/Mapls و بيستمين درگاه بين‌المللي زيرساخت در منطقه نوردوز اظهار كرد: توسعه پهناي باند به‌عنوان يك نياز ضروري براي بسياري از كشورها محسوب مي‌شود و ما در منطقه ژئوپولتيكي خاصي قرار گرفتيم كه با توجه به ترافيك بالا به سرعت بالا هم نيازمند است؛ امروز كانال سوئز با توجه به اشباع ظرفيت به مسير موازي و مطمئن براي برقراري ارتباط بدون قطعي و اختلال نياز داشته است.

وي با بيان اين كه وقتي يك ارتباط با حجم و كيفيت موجود در منطقه بخواهد برقرار شود، طبيعي است كه كار بسياري را مي‌طلبد، گفت: ما داراي جايگاه ويژه‌ و خاصي خواهيم بود و با رويكردي كه شركت زيرساخت داشته، روز به روز شاهد پر شدن خلاء‌هاي موجود هستيم.

او افزود: پروژه‌هاي امروز از جمله پروژه‌ي نوردوز، نخستين پروژه در راستاي ترانزيت بود و قطعا موقعيت و فرصت استثنايي براي كشور است كه اگر نتوانيم از آن استفاده كنيم ديگران جاي ما را مي‌گيرند.

تقي‌پور افزود: در فضاي مجازي سرعت با نور است و ما وقت زيادي براي شكار فرصت‌ها نداريم، بايد به نحوي حركت كنيم كه ايران در جايگاه مناسبي قرار بگيرد و بايد سرعت كار را افزايش داده و دولت و سيستم‌هاي نظارتي ما را در رسيدن به اهداف ياري كنند.

وزير ارتباطات گفت: با افتتاح بيستمين درگاه بين‌المللي در مرز نوردوز، ارتباط شرق به غرب و شمال به جنوب عملياتي مي‌شود.

وي با بيان اين كه ايران از نظر جغرافيايي در منطقه‌اي حضور دارد که مي‌تواند به عنوان پل و قطب ارتباطي منطقه ايفاي نقش کند، خاطر نشان کرد: اين درگاه، جهت ارتباط با کشور ارمنستان با ظرفيت اوليه 30 گيگابيت بر ثانيه آماده‌سازي شده و ظرفيت افزايش پهناي باند را دارد.

وزير فن‌آوري اطلاعات با بيان اينكه شبكه‌ي IP/Mapls، فاز اول هسته اصلي شبكه ملي اطلاعات است، گفت: بايد بگويم در برنامه‌هاي قبلي در بحث صوت توسعه لازم را داشتيم، اگرچه هنوز در مناطق محروم و مناطقي كه جا مانده، بحث صوت بايد تكميل شود اما امروز شبكه داده‌ها و شبكه‌هاي تصويري با توجه به اهداف دولت الكترونيك، بايد مورد توجه قرار بگيرد تا در اين حوزه عقب نمانيم.

تقي‌پور افزود: اين پروژه يكي از محورهاي اساسي براي رسيدن به اهدافمان است و بايد به بحث ارتقاي كيفي آن نيز پس از تكميل شدن شبكه توجه بسياري شود و روز به روز نياز كاربران در بخش خصوصي، كسب و كار و كاربران خانگي به افزايش پهناي باند بيش‌تر مي‌شود كه اين پروژه مي‌تواند زيرساخت را در اين زمينه افزايش دهد.

وي افزود: توسعه اينترنت را به‌عنوان استراتژي مشخص در دستور كار داريم و به خاطر مسائل امنيتي و استقلالي كه بايد در حوزه ارتباطات نسبت به ساير كشورها داشته باشيم، بايد به اين گونه موضوعات توجه خاصي شود؛ ما منكر ارتباطات صحيح و امن نيستم اما اين كار بايد از طريق شبكه امن مديريت شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4527 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/03 تعداد مشاهده: 1303
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر