کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317527 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری اینتل و مدیاتک و تولید رایانه‌های دارای قابلیت اتصال به 5G

به گزارش سافت گذر، در ماه ژولای، بخش تولید پردازنده‌های 5G مخصوص گوشی‌های هوشمند اینتل به اپل فروخته شد تا این کمپانی فقط در زمینه ساخت تراشه‌های LTE 4G مخصوص رایانه‌ها فعالیت کند. حالا خبر می‌رسد این شرکت قصد دارد باز هم وارد حوزه تولید چیپ‌ست‌های 5G برای کامپیوترها شود.

مدیا تک اینتل Dell HP 5G

مدیا تک و اینتل امروز خبر دادند که می‌خواهند رایانه‌هایی تولید کنند که مودم‌های مدیا تک در آنها به کار رفته است. گویا Dell و HP اولین مشتریان این مودم‌ها خواهند بود زیرا اولین بار مودم هلیو M70 5G در این لپ‌تاپ‌ها استفاده خواهد شد و احتمالاً اوایل سال 2021 نیز روانه بازار شوند.

گرگوری برایانت، نائب رئیس و مدیرکل اینتل در بخش ساخت قطعات رایانه‌ای می‌گوید:«« شبکه 5G سطح جدیدی از اتصالات و محاسبات را به وجود خواهد آورده که روش‌های ارتباطی ما با سایر افراد در دیگر نقاط جهان را نیز دگرگون خواهد کرد. همکاری اینتل و مدیا تک دو شرکت مهم در صنعت ساخت پردازنده را با یکدیگر همراه می‌کند تا با سیستم‌های مهندسی پیشرفته و تخصص در زمینه ارتباطات، تجربه استفاده از شبکه 5G را در رایانه‌های سال‌های بعد، بهبود بخشیم»».

همکاری دو کمپانی نامبرده با HP و Dell بسیار جذاب خواهد بود زیرا با توجه به اینکه گفته می‌شود که لنوو می‌خواهد در سال 2020 یک رایانه دارای سیستم عامل ویندوز با پردازنده اسنپدراگون 8cx کووالکوم را معرفی کند، به نظر می‌رسد رقابت در حوزه لپ‌تاپ‌ها نیز وارد فاز تازه‌ای خواهد شد.

جو چن، مدیرعامل مدیا تک می‌گوید:«« مودم‌های 5G ما برای رایانه‌ها که با همکاری با اینتل ساخته می‌شوند، با این هدف تولید خواهند شد که استفاده از شبکه نسل 5 ارتباطات را برای همگان فراهم کنیم. بر این اساس، 5G در رایانه‌های نسل‌های آتی حضور خواهد داشت و حالا که در حال همکاری با اینتل هستیم، می‌توانیم تخصص خود را در این زمینه به همگان ثابت کنیم و محصولاتمان را در سطح جهانی به فروش برسانیم. با این اقدام، کاربران می‌توانند در لپ‌تاپ‌ها سریع‌تر بازی و وبگردی کنند ولی ما انتظار داریم با 5G این تکنولوژی در حوزه‌های بیشتری پیشرفت کند»».

گویا مودم‌های 5G مدیا تک یک قطعه اضافه را به رایانه‌های اینتل اضافه خواهند کرد حال آن‌که کامپیوترهای دارای پردازنده ARM چنین مودم‌هایی را به صورت متصل در تراشه‌های خود دارند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45728 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/05 تعداد مشاهده: 1916
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر