کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318018 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هر معلم باید یک نوت بوک داشته باشد

يک استاد دانشگاه معتقد است كسي كه دانش استفاده از اينترنت را نداشته باشد، در آينده شانس كمي در انتخاب كار دارد چرا که جهاني شدن هر لحظه سرعت بيش‌تري مي‌گيرد.

مهنوش خزايي - کارشناس ارشد علوم تربيتي گرايش تکنولوژي آموزشي - با اشاره‌ به نكات اساسي در بكارگيري ICT در مراكز آموزشي و محيط كاري، اظهار كرد: استفاده از ICT در آموزش و محيط‌هاي كاري داراي فوايد و معايبي است كه شناخت آن‌ها مي تواند ما را در استفاده صحيح از آن ياري كند.

وي افزود: توانايي و قدرت در مباحثه هر روز اهميت بيش‌تري مي‌يابد و به زودي مدارسي كه به اينترنت وصل نيستند، نمي توانند وظايف آموزشي خود را درست و كامل انجام دهند، چرا که در اين شرايط محتوا قبل از تكنيك قرار دارد.

اين مدرس دانشگاه گفت: براي به کارگيري مطلوب ICT در مراكز آموزشي هر معلم بايد يك نوت بوك داشته باشد، چرا که رايانه باعث امكان انتخاب سرعت دلخواه در آموزش مي‌شود.

خزايي تصريح کرد: اينترنت باعث به كارگيري نظر متخصصان در تدريس مي‌شود و هم‌چنين اينترنت باعث به‌كارگيري منابع جديد در تدريس نيز مي‌شود.

اين کارشناس ارشد علوم تربيتي گرايش تکنولوژي آموزشي، خاطرنشان کرد: اينترنت در محيط کاري و آموزشي باعث تقسيم بندي ساده و مفيد فعاليت‌هاي و درس مي‌شود.

وي افزود: ICT در مدارس فقط باعث كمك به روش‌هاي آموزشي مي‌شود و نه بيشتر، همچنين ICT در مدارس باعث افزايش جذابيت و توجه به محتوا مي‌شود.

خزايي يادآور شد: ICT در مدارس باعث كاهش تلاش و نيروي به كار گرفته شده از طرف معلم نمي‌شود بلکه آن را هدفمند مي‌کند و در محيط کاري نيز فعاليت‌هاي کارمندان را مديريت مي‌کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4575 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/09 تعداد مشاهده: 1405
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر