کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317855 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر اوپرا تاچ حالا در اندروید 10 از حالت تیره پشتیبانی می‌کند

به گزارش سافت گذر، اوپرا به تازگی مرورگر مخصوص استفاده به صورت تک دستی خود موسوم به اوپرا تاچ (Opera Touch) را به نسخه 2.1.2 آپدیت کرده تا از حالت تیره موجود در اندروید 10 پشتیبانی کند.

اوپرا تاچ اوپرا مرورگر اوپرا تاچ مرورگر اوپرا مرورگر

با چنین قابلیتی، اگر حالت تیره در اندروید 10 فعال باشد، پس‌زمینه اوپرا تاچ به صورت خودکار به مشکی تغییر خواهد کرد هرچند امکان برگرداندن آن به صورت دستی وجود دارد.

اوپرا این مرورگر را تولید کرده تا افراد بتوانند با یک دست از آن استفاده کنند. برای کارایی ساده‌تر هم دکمه‌های کاربردی در دسترس انگشت شست قرار گرفته‌اند.

وقتی اوپرا تاچ را اجرا می‌کنید، خودبه‌خود به حالت جستجو می‌رود تا کاربران بتوانند به سرعت به دنبال محتوای مدنظرشان بگردند. ضمن اینکه امکان اسکن کردن کد QR و بارکد و جستجو به صورت صوتی هم وجود دارد.

در پایین این اپلیکیشن، یک دکمه بزرگ به چشم می‌خورد که اوپرا آن را Fast Action Button (FAB) می‌نامد. این دکمه همیشه در دسترس قرار دارد و گزینه‌های پرکاربرد نظیر تب‌های اخیر و ویژگی‌های سرچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از آن، شما می‌توانید تنها با انگشت شست خود به تمام قابلیت‌های مرورگر دسترسی داشته باشید. به علاوه، پس از اتصال نرم‌افزارهای اوپرا نصب شده در رایانه و گوشی، با استفاده از ویژگی Flow امکان اشتراک‌گذاری لینک‌ها، تصاویر ویدیوها و یادداشت‌ها وجود خواهد داشت.

سایر ویژگی‌های اوپرا تاچ عبارتند از:

•    جستجوی سریع: وقتی آن را اجرا می‌کنید، آماده سرچ کردن در اینترنت است. وقتی یک کد QR دارید فقط کافی است با این مرورگر آن را اسکن نمایید و به وب‌سایت مربوطه بروید. همچنین امکان اسکن کردن بارکد هم وجود خواهد داشت.

•    استفاده از مرورگر حین حرکت: به خاطر اینکه می‌توان از آن با یک دست استفاده کرد، اوپرا تاچ بهترین مرورگر اندرویدی در این زمینه می‌باشد. وقتی برای اولین بار از این اپلیکیشن بهره می‌برید، باید میان دو آپشن ناوبری استاندارد یا دکمه اقدام سریع (FAB) یکی را انتخاب کنید. وقتی این کار انجام شد، با دکمه نامبرده می‌توانید به قابلیت جستجوی سریع، بارگذاری مجدد، بستن و یا اشتراک‌گذاری تب‌ها دسترسی یابید.

•    اشتراک‌گذاری سریع فایل‌ها میان دستگاه‌ها با Flow: با نصب اوپرا تاچ در گوشی و اوپرا در رایانه، به سرعت می‌توانید فایل‌ها را بین کامپیوتر و موبایل به اشتراک بگذارید. برای برقراری اتصال، فقط کافی است پس از اجرای اوپرا در رایانه، کد QR به نمایش درآمده را انتخاب کرده و آن را از طریق مرورگر اوپرا تاچ در گوشی خود اسکن نمایید. نیازی به پسورد و حساب کاربری نخواهد بود. با این قابلیت، می‌توان فایل، یادداشت، ویدیو، لینک، تصاویر و . . . ارسال کرد.

•    وبگردی امن و ایمن: اوپرا تاچ یکی از جدیدترین مرورگرهای اینترنتی در دنیای تکنولوژی است. داده‌هایی که از طریق ویژگی Flow ارسال می‌کنید، کاملاً رمزگذاری سرتاسری شده‌اند. خودِ اپلیکیشن نیز از قابلیتی بهره می‌برد که اجازه نمی‌دهد هنگام وبگردی گوشی داغ کرده و یا باتری آن خالی شود.

•    مسدودکننده درونی تبلیغات: در اوپرا تاچ یک ابزار مسدودکننده تبلیغات وجود دارد که وقتی روشن است، تمامی آگهی‌های غیرضروری مسدود خواهند شد تا صفحات وب سریع‌تر اجرا گردند.

در پایان اشاره کنیم که شما می‌توانید اوپرا تاچ را هم‌اکنون از گوگل پلی استور دانلود کنید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45771 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/10 تعداد مشاهده: 1798
سافت گذر