کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318018 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رفع توهم رسانه‌های خارجی از فضای بسته‌ی ایران

فراهم شدن بستر ارتباطي ميان مسوولان، ارگان‌هاي عالي كشور و رسانه‌هاي خارجي مي‌تواند نمايندگان خارجي را از توهم برهاند و موجب پي بردن آن‌ها به فضاي باز داخلي كشور ايران شود.

محمدجواد آقاجري - مدير كل رسانه‌هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي -  درباره دغدغه‌هاي حال حاضر نمايندگان خارجي حاضر در ايران، تصريح كرد: نمايندگان خارجي خواهان نشست‌، مصاحبه‌ و پوشش‌هاي خبري با مقامات كشوري هستند و هرچه اين بستر براي آن‌ها فراهم‌تر شود، رضايتشان بيش‌تر خواهد بود.

او افزود: دغدغه‌ اصلي آن‌ها پاسخگويي كم‌تر مقامات عالي كشور به آن‌هاست و مثلا در بحث قوه قضائيه، آن‌ها بسيار علاقه‌مندند كه نشست‌هايي انجام شود؛ هرچند سازوكارهايي براي اين ارتباط در حال صورت گرفتن است و ماهم بايد اين بستر را آماده‌تر كنيم ولي اگر بتوانيم به‌صورت هدايت شده كارها را انجام دهيم تا آن‌ها فضاي باز ايران را درك كنند، موجب مي‌شود كه دچار توهم نشوند و به فضاي باز ايران كه براي همگان روشن است، بيش‌تر پي ببرند.

او خاطرنشان كرد: تمامي ارگان‌ها و مسوولان بايد دست در دست هم بگذاريم و اين فضا را بهبود بخشيم تا اين نمايندگان به راحتي به مسوول مورد نظرشان مراجعه كنند و پاسخ سوالشان را بگيرند.

وي افزود: هرچند بحث‌هاي ديگري هم‌چون ايجاد مركز بين‌المللي رسانه‌يي كه در برخي از كشورها وجود دارد و مي‌توانيم با مركزيتي منسجم در جهت اهداف و به دور از پراكنده كاري اقدام كنيم و موجب تعاملات سازنده‌تري با اين نمايندگان خارجي در جهت پيشرفت اسلامي شويم و همچون منطقه خبري دوبي مركزي در داخل داشته باشيم.

آقاجري درباره دلايل شكل نگرفتن تعامل جدي بين ارگان‌ها و مسوولان كشوري با نمايندگان رسانه‌هاي خارجي مقيم در ايران گفت: زماني كه به برخي سوژه‌ها بيش‌تر علاقه‌مندي در عرصه سياست نشان داده شود، مسلما حساسيت‌هايي نسبت به آن‌ها شكل خواهد گرفت و همه پذيراي اين نيستند كه در مقابل چنين موضوعاتي قرار بگيرند؛ در حاليكه اگر ساير حوزه‌ها همچون فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي نيز در كنار آن‌ها قرار بگيرد، مي‌تواند فرصتي براي تعاملات بيش‌تر ايجاد كند هرچند كه مسوولان و فعالان عرصه‌هاي مختلف نيز با پاسخگويي و همكاري‌هاي خود بايد جلوي سياه‌نمايي‌ها را بگيرند.

مدير كل رسانه‌هاي خارجي وزارت ارشاد در ادامه خاطر نشان كرد: البته بايد دانست طي يك سال اخير تعاملات خوبي در اين حوزه برقرار شده است ولي ما معتقديم كه اين روند بايد به صورت سيستماتيك درآيد.

او با بيان اين كه حضور 738 نفر خبرنگار طي يكسال گذشته در ايران نشاني از وجود ظرفيت‌هاي بالا در كشور در اين حوزه است، درباره‌ي شاخص‌هاي اصلي اين اداره براي برگزيدن رسانه‌هاي برتر خارجي مقيم در كشور نيز اذعان كرد: فعال بودن، حضور در نشست‌ها و مسابقات، ميزان كه همان خروجي است و رعايت اخلاق حرفه‌يي روزنامه‌نگاري و رسانه‌يي از سوي آن‌ها از عمده شاخص‌ها محسوب مي‌شود.

آقاجري ادامه داد: به‌عنوان مثال ما مي‌گوييم واقعيات را بنويسيد ولي اگر كسي بخواهد به سمت سياه‌نمايي و شايعه‌پراكني برود و منفي كار كند، در زمره رسانه‌هاي برتر نخواهد بود؛ هرچند سازوكاري هم براي آن در نظر گرفته شده است و عمدتا ما به دليل محدوديت‌هايي تنها مي‌توانيم يك يا دو رسانه‌ را كه داراي شاخص‌هاي برتر بيش‌تري هستند، انتخاب كنيم.

وي درباره‌ي نقش تعاملات ارگان‌هاي داخلي با رسانه‌هاي خارجي مقيم در راستاي تدوين سند نظام جامع رسانه‌يي كشور نيز عنوان كرد: معتقديم كه بايد زمينه ارتباط رسانه‌هاي خارجي با رسانه‌هاي داخلي فراهم شود و آغاز اين ارتباط هم در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي بود كه در آن حدود 22 تفاهم‌نامه به امضا رسيده است كه بايد پيگيري شده و به اجرا درآيد.

آقاجري افزود: سند نظام جامع رسانه‌يي بيش‌تر رويكردي داخلي دارد و يك بخشي از آن رسانه‌هاي خارجي هستند كه اگر در اين سند رويكرد ارتباطي رسانه‌هاي داخلي و خارجي هم ديده شود، موفق‌تر به اجرا گذاشته خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4579 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/09 تعداد مشاهده: 1166
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر