کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318019 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرعت دقت و اطمینان در سرویس پست ویژه تامین شد

ارائه خدمات با شتاب معقول در سرويس‌هاي پست ويژه رضايت مشتركان پستي را به دنبال داشته است؛ راه‌اندازي و گسترش چنين سامانه‌اي مي‌تواند تأثير به‌سزايي در صرفه‌جويي وقت و هزينه افراد و سازمان‌ها و کاهش ترافيک و جلوگيري از آلودگي هوا داشته باشد و حتي با تعهداتي كه شركت پست در قبال ارائه اين خدمات دارد مي‌تواند بهبود و رضايت را براي مشتركان به ارمغان آورد.

شركت پست در جهت رفع نيازمندي‌هاي مشتركان خود تصميم گرفت تا سيستمي را تحت عنوان سرويس پست ويژه راه اندازي كند تا به واسطه آن درخواست و مرسولات كاربران خود را بتواند به حداقل برساند.

اين سامانه براي شروع خود در تيرماه سال گذشته به صورت آزمايشي در 10 استان كارش را شروع كرد تا بعد از به دست آوردن نتايجي در مدت زماني خاص ارزيابي از موفقيت اجراي آن صورت گيرد.

معاون فني شركت پست جمهوري اسلامي ايران با يادآوري اينكه حدود يك سال از راه‌اندازي سرويس پست ويژه مي‌گذرد، گفته بود: در چهار ماهه اول امسال، 528 هزار مورد از اين سرويس استفاده شده است.

شايد استفاده از اين سرويس در اوايل راه‌اندازي و تا پايان سال گذشته به حد مطلوب و مورد انتظار نرسيده باشد ولي امسال براساس تخمين‌هاي زده شده اميد مي‌رود كه ركورد سال گذشته به دست آيد و گوي سبقت از آمار سال گذشته ربوده شود.

مجتبي نصيري در بيان استقبال مردم از سرويس پست ويژه گفت: در ابتداي سال سعي كرديم برروي اين سرويس متمركز شويم، به‌طوري كه خدمت‌رساني به‌موقع باشد و در اين راستا بي‌ترتيبي‌ها را پيگيري كرديم و از آنجا كه در ابتدا تبليغي نداشتيم و تنها در باجه‌هاي قبول، مسوولان استفاده از اين سرويس را به مراجعه‌كنندگان پيشنهاد مي‌دادند استقبال آنگونه كه بايد نبود اما بعد از تبليغات مورد استقبال قرار گرفت.

او افزود: در ابتدا اين سرويس تنها در 10 استان ارائه مي‌شد و شامل تمام كشور نبود اما در حال حاضر سعي مي‌كنيم در تمام استان‌ها ارائه سرويس پست ويژه به‌روز باشد. طي چهار ماه توسعه سرويس پست ويژه از 10 استان به تمام كشور گسترش يافت، به‌طوري كه هر ماه بين 7 تا 10 استان به ليست استان‌هايي كه توان ارائه اين سرويس را داشتند، اضافه شد.

اما برخي محدوديت‌هاي موجود بر سر راه استفاده از اين سامانه در دفاتر پستي موجب عدم رضايت مردم به خصوص بخش شركت‌هاي تجاري بود زيرا تنها مجبور به استفاده از آن در مدت زمان خاصي كه تا ساعت 10بود، بودند ولي نصيري درباره تغييرات اين سرويس از ابتداي كار تاكنون اذعان كرد: پيش از اين تنها مرسوله‌هاي متقاضي براي استفاده از پست ويژه را تا ساعت 10 مي‌پذيرفتيم اما در حال حاضر تعهد خود را تا ساعت 12 افزايش داديم يعني به دو بخش تقسيم شده‌اند؛ قبل از 10 و تا 12 كه هزينه كم‌تري را دربردارد.

وي خاطرنشان كرد: سرويس پست ويژه سرويسي است كه مورد نياز دستگاه‌هاي تجاري قرار دارد به همين دليل سعي مي‌كنيم از نظر كيفيت و اجراي تعهد به درستي عمل كنيم هرچند خروج نيروها از تهران بنابر مصوبه دولت ممكن است باعث كاهش نيروهاي ما براي توزيع مرسولات پست ويژه شود اما با جايگزيني سعي در جبران آن داريم.

اما رضا فاضل - مدير کل پست مستقيم و سرويس‌هاي نوين پستي - نيز با اشاره به اينكه شرکت پست به‌منظور مقابله با چالش‌هاي پيش رو، به راه‌اندازي سرويس‌هاي نوين پستي نظير "پست ويژه" مبادرت کرده است، ابراز كرده است: اين سرويس نسبت به ساير سرويس‌هاي شبکه پستي سرعت بيش‌تري داشته و مردم مي‌توانند با استفاده از آن مرسولات خود را حداکثر تا ساعت 10 روز بعد به مقصد برسانند.

وي درباره مزاياي استفاده از اين سرويس ادامه داد: به منظور حفظ کرامت مشتري در صورت تأخير در تحويل بسته پستي، شرکت پست ضمن تحويل رايگان مرسوله، به ميزان دو برابر هزينه پرداخت شده را به‌عنوان هزينه تاخير پرداخت خواهد کرد؛ هم‌چنين بيمه مرسولات به صورت اظهاري نيز براي اين سرويس در نظر گرفته شده که با توجه به درخواست مشتري، مرسولات بيمه خواهند شد.

مدير عامل شركت پست نيز ارتقاي کيفيت و ايجاد بازارها و سرويس‌هاي جديد را بهترين راه بهبود وضعيت شرکت پست دانست و گفت: همه ما بايد به دنبال ايجاد ترافيک‌ جديد باشيم.

کرباسيان جذب ترافيک و انعقاد قراردادهاي جديد را از مهم‌ترين اولويت‌هاي پست عنوان کرد و استاني شدن قراردادها در شهرستان‌ها و نواحي مختلف يک استان به‌صورت يک شبکه کاملاً مرتبط خواستار شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4585 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/10 تعداد مشاهده: 1789
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر