کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه یا واقعیت؛ حالت تیره به زودی در واتس‌اپ اندروید و iOS

به گزارش سافت گذر، در ماه مارس، واتس‌اپ یک نوع حالت تیره را به نرم‌افزار پیام‌رسان خود آورد. در آن زمان، به جای اینکه پس‌زمینه کاملاً مشکی شود به خاکستری تیره تغییر کرد. چنان‌چه رنگ پس‌زمینه سیاه نگردد و به جای آن خاکستری تیره شود، اگرچه ممکن است تأثیرات منفی نور سفید در مکان‌های روشن یا شب‌ها را نداشته باشد اما باعث نخواهد شد تا در گوشی‌های دارای پنل OLED و AMOLED در انرژی باتری صرفه‌جویی شده و دوام آن افزایش یابد.

واتس‌اپ اندروید iOS حالت تیره دارک مد

حالا دوباره خبر رسیده که به زودی قرار است حالت تیره برای نسخه اندرویدی و iOS واتس‌اپ منتشر شود.

آن‌طور که سایت WABetaInfo مدعی شده، حالت تیره برای ورژن اندرویدی واتس‌اپ آماده عرضه شدن است و نسخه iOS نیز در آینده‌ای نزدیک دو نوع حالت تیره دریافت خواهد کرد که با توجه به تنظیمات دسترسی (Accessibility) گوشی متغیر خواهد بود. گفته می‌شود که دارک مد برای آیفون‌ها هنوز کمی کار دارد. علاوه بر این گزینه، خبر رسیده که قرار است آپشن کاهش مصرف داده نیز در اختیار کاربران قرار گیرد تا بتوانند از دانلود خودکار پیام‌های صوتی جلوگیری کنند. همچنین، قابلیت هپتیک تاچ هم به واتس‌اپ خواهد آمد تا بتوان با نگه داشتن انگشت روی آیکون این اپلیکیشن به گزینه‌های بیشتری دسترسی پیدا کرد.

در این بین، برخی از افراد توانسته‌اند حالت تیره را در واتس‌اپ فعال کنند. مثلاً، اگر در گوشی شما اندروید 10 نصب شده، فقط کافی است نسخه بتا واتس‌اپ را نصب و از تنظیمات دستگاه دارک مد را فعال کنید تا پس‌زمینه این اپلیکیشن تیره شود.

واتس‌اپ اندروید iOS حالت تیره دارک مد

به علاوه، با ارسال یک لینک از فیلمی در یوتیوب به یکی از مخاطبان و اجرا کردن کیبورد QWERTY و سپس ضربه زدن روی ویدیو و در نهایت فعالسازی حالت تصویر در تصویر (PiP) ممکن است بتوان حالت تیره واتس‌اپ را نیز فعال کرد. کاربران iOS هم می‌توانند با ارسال یک تصویر در این نرم‌افزار، شاهد دارک مد واتس‌اپ باشند. توجه کنید که این ترفندها همیشه کار نمی‌کنند.

با این اوصاف، تا زمانی که حالت تیره برای واتس‌اپ منتشر نشده نمی‌توانیم عرضه این ویژگی را رسماً تأیید کنیم.

لازم به ذکر است که با توسعه RCS و نسل جدید پیامک در ایالات متحده، برخی‌ها می‌گویند که امکان دارد واتس‌اپ با کاهش کاربر روبه‌رو شود. البته چنین چیزی امکان‌پذیر می‌باشد ولی تا زمانی که قابلیت‌های واتس‌اپ به RCS نیامده، بعید است افراد استفاده‌کننده از شبکه اجتماعی زیرمجموعه فیسبوک کم شوند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45934 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/04 تعداد مشاهده: 1892
سافت گذر