کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318019 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویب تعرفه‌ی خدمات امنیت اطلاعات

رييس كميسيون افتاي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران از تصويب تعرفه خدمات امنيت اطلاعات در هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران خبر داد.

حميد بابادي‌نيا - عضو شوراي مركزي سازمان نظام رايانه‌يي كشور - اظهار كرد: ‌موفق شديم تعرفه خدمات امنيت اطلاعات را در هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران به تصويب برسانيم و اين مشابه اقداماتي است كه در كميسيون شبكه سازمان داشتيم.

وي با بيان اين كه تدوين اين تعرفه‌ها ماه‌ها به طول انجاميد، درباره سرفصل‌هاي آن تاكيد كرد: خدمات امنيت زيرساخت، خدمات امنيت ارتباطات، خدمات امنيت سرويس،خدمات امنيت اطلاعات، سيستم‌هاي مديريت امنيت اطلاعات، ‌نرم‌افزارها و برنامه‌هاي مرتبط باامنيت و نرم‌افزارهاي استفاده شده، به‌عنوان سرفصل‌هاي اين تعرفه محسوب مي‌شوند؛ ما در اين فصل‌ها تعرفه‌هاي خاصي را با فرمتي كه در شوراي مركزي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور داريم تدوين كرديم.

او با بيان اين كه اين اطلاعات هفته آينده برروي سايت سازمان قرار گرفته و نظرات كارشناسان امنيت در اين باره اخذ خواهد شد، ابراز كرد: پس از گرفتن نظر كارشناسان امنيتي و اعمال آن در جلسات فني كميسيون افتا، طرح را به‌صورت كامل در شوراي مركزي مي‌آوريم تا بتوانيم مصوبه آن را بگيريم و پس از‌ آن، اين موضوع به تعريف خدمات فن‌آوري اطلاعات الحاق مي‌شود.

رييس كميسيون افتاي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران با تاكيد بر اين كه تعرفه‌هاي صنف فن‌آوري اطلاعات را سامان خواهيم داد و اين يكي از برنامه‌هاي مهم ما محسوب مي‌شود، اظهار كرد: ‌اين تعرفه‌ها به صنف IT كمك مي‌كند تا با داشتن آن به پيمانكاران و كارفرمايان از نرم‌افزارهاي مهندسي ديد كافي بدهد و كارشناسان نيز ديدي مناسب درباره بودجه برآوردي پروژه‌ها داشته باشند.

بابادي‌نيا گفت: كارشناسان و فعالان با استفاده از اين تعرفه‌ها مي‌توانند از حجم پروژه‌ها برآورد ريالي داشته باشند و با ديد وسيعي بودجه را اخذ كنند زيرا پيش از اين مشكلات زيادي در اين رابطه وجود داشت و درباره بودجه‌ها كارشناسي لازم آن‌چنان كه بايد و سشايد انجام نمي‌شد.

رييس كميسيون افتاي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران ادامه داد: اين تعرفه‌ها كه با مشورت بخش خصوصي و دست‌اندركاران اصلي پروژه تهيه شده، بهترين هديه سال جديد ما به دوستان دولتي خصوصا در سازمان فن‌آوري اطلاعات به عنوان بخش حاكميتي دولتي است.

عضو شوراي مركزي سازمان نظام رايانه‌يي كشور تصويب اين تعرفه‌ها را برگ سبزي از سازمان نظام صنفي به سازمان فن‌آوري اطلاعات عنوان و اظهار كرد: با استفاده از آن و تعاملي كه بين ما و سازمان فن‌آوري اطلاعات به‌وجود مي‌آيد، مي توان اميد داشت كه پروژه‌هاي فن‌آوري اطلاعات با استفاده از اين استانداردها و تعرفه‌ها پيش بروند و از اين پس هر كسي از هر جايي نتواند درباره پروژه‌ها وارد عمل شده و بودجه‌هاي بيت‌المال بدون هيچ تضميني هزينه شود.

وي در پايان با بيان اين كه اين تعرفه‌ها فاز اوليه كار ماست خاطر نشان كرد:‌ به‌طور قطع يك سري مشكلات در اين رابطه وجود خواهد داشت و ما نقطه نظرات را از دوستان و كارشناسان مربوطه جويا هستيم تا نظرات خود را به ما ارائه دهند تا بتوانيم به خوبي اين كار را انجام دهيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4595 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/11 تعداد مشاهده: 1376
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر