کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318019 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روستاییان امروز از ما اینترنت پرسرعت می‌خواهند

مراسم افتتاح از دستاوردهاي تفاهم‌نامه همكاري بين وزارت ارتباطات و وزارت جهاد كشاورزي در راستاي حمايت از توسعه زيرساخت دولت الكترونيكي در وزارت جهاد كشاورزي برگزار شد.

 پروژه اتصال 200 مركز دولتي در وزارت جهاد كشاورزي به شبكه دسترسي پرسرعت انجام شد.

دكتر رضا تقي‌پور ـ وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - در اين مراسم با بيان اين كه اساسا با توجه به اينكه بخش كشاورزي و دامپروري و شيلات بخش عظيمي از كار و توليد را در كشور به خود اختصاص مي‌دهند و از پايه‌ها و اركان توليد و مديريت كشور محسوب مي‌شود، گفت: اين حوزه داراي اهميت زيادي است و ما حدود 30 درصد از جمعيت كشورمان به صورت مستقيم تحت پوشش اين حوزه در روستاهاي كشور قرار دارند و صنايع و كسب و كارهاي زيادي در شهرها در خدمت اين حوزه هستند.

وي اظهار كرد: امروزه بهره‌گيري از فن‌آوري‌هاي نو از جمله فن‌آوري اطلاعات در اين حوزه ضروري و اساسي است و دوستان ما در جهاد كشاورزي به اين موضوع توجه عميق داشتند و امروز شاهديم گوشه‌اي از تلاش‌هاي اين عزيزان در جهاد كشاورزي به نتيجه رسيده است.

او ادامه داد: با آغاز به كار اين شبكه اميدواريم روز به روز با توليد محتواي بيش‌تر برروي اين شبكه مردم بتوانند از منافع اين فن‌آوري‌ها بهره‌مند شوند؛ اين شبكه مي‌تواند با ارائه كاربردها و سرويس‌هاي زيادي به يكپارچگي و مديريت دانش حوزه كشاورزي كمك كند.

وي افزود: ما قبلا به نيابت از شما در 10 هزار روستا حضور پيدا كرديم و در واقع مي‌توان گفت امروز شبكه شما 10 هزار و 200 عضو دارد و اين تعداد مي‌تواند با اقدامات ساده در اين شبكه دست داشته باشد و همه اين‌ها مواردي است كه مي‌تواند از طريق اين شبكه جاري شود و اين اتفاق مهم را در حوزه كشاورزي به همه تبريك مي‌گويم و اميدوارم همان طور كه در فازهاي بعدي پيش‌بيني شده، هر روز خدمات، كاربردها و محتواهاي جديدي را بتوانيم برروي اين شبكه‌ها داشته باشيم و نهايتا همانطور كه در چشم‌انداز افق 1404 براي كشور پيش‌بيني شده، بتوانيم كشاورزي مدرن را به دنيا عرضه كنيم.

وزير ارتباطات افزود: همه مي‌دانند كشور ما استعدادهاي فراوان زيادي در اين حوزه دارد و ما مي‌توانيم با بهره‌گيري مناسب از فن‌آوري‌هاي جديد آن‌ها را به دنيا عرضه كنيم و كشور ما به لحاظ جغرافيايي موقعيت مناسبي دارد.

وي ادامه داد: براي همكاران عزيز در وزارت جهاد كشاورزي آرزوي توفيق دارم و اميدوارم روز به روز در خدمت رساني به كشور و تحقق شعار عدالت گستري و عدالت محوري موفق باشند.

وزير ارتباطات در پايان ادامه داد: امروز ما در تمام نقاط روستايي و محروم كشور ارتباطات را مانند ارتباطاتي كه در شهرها است، داريم و امروزه مطالبات روستاييان از ما ارتباط نيست بلكه اينترنت پرسرعت مي‌خواهند و از بقيه همكارانم در وزارت ارتباطات تشكر مي‌كنم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4597 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/11 تعداد مشاهده: 1427
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر