کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید در مورد آپدیت ویندوز 7

به گزارش سافت گذر، علی‌رغم اینکه تقریباً یک ماه پیش پشتیبانی از ویندوز 7 به صورت رسمی پایان یافت ولی این سیستم عامل همچنان برخی از بروزرسانی‌ها را دریافت می‌کند.

دو خبر جدید در مورد آپدیت ویندوز 7

باگ جدید در بروزرسانی اخیر ویندوز 7 و ناتوانی در ری‌استارت یا خاموش کردن رایانه

آن‌طور که برخی از کاربران خبر می‌دهند، این افراد نتوانسته‌اند به خاطر باگ جدید به وجود آمده در ویندوز 7 رایانه‌های خود را ری‌استارت یا خاموش کنند.

خوش‌بختانه ترفندهایی وجود دارد که در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده تا افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، آنها را انجام دهند:

 

•    ابتدا یک حساب ادمین دیگر بسازید
•    وارد حساب ساخته شده شوید
•    به صورت معمولی رایانه را ری‌استارت کنید

دیگر راه‌حل را هم سازنده آنتی ویروس Quick Heal منتشر کرده که اگرچه توسط مایکروسافت تأیید نشده ولی دانستن آن خالی از لطف نخواهد بود:

 

•    دکمه‌های ویندوز و R را همزمان فشار دهید
•    عبارت gpedit.msc را نوشته و دکمه اینتر را بزنید
•    در پنجره Group Policy Editor به آدرس رایانه (Computer)، تنظیمات (Configuration)، تنظیمات ویندوز (Windows Settings)، تنظیمات امنیتی (Security Settings)، قوانین محلی (Local Policies) و در نهایت گزینه‌های امنیتی (Security Options) بروید
•    در پنل سمت راست گزینه‌های امنیتی، به دنبال User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode بگردید و روی آن دو بار کلیک کنید
•    در پنجره باز شده، دکمه فعال شدن (Enable) را انتخاب نمایید
•    پنجره Run را دوباره اجرا کرده و عبارت gpupdate /force را بنویسید و در نهایت دکمه اینتر را بزنید. با این روش تمام قوانین محلی آپدیت خواهند شد
•    حالا رایانه خود را خاموش یا ری‌استارت کنید

در ادامه، سازنده آنتی ویروس Quick Heal یادآور شده که این باگ احتمالاً به خاطر بخش UAC ویندوز 7 به وجود آمده است. بخش UAC ویندوز 7 دو وظیفه را بر عهده دارد که یکی مدیریت حساب اصلی و دیگری مدیریت سایر حساب‌ها می‌باشد.

به صورت پیش‌فرض، حساب اصلی از UAC تأثیر نمی‌پذیرد ولی سایر حساب‌ها تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند بنابراین سایر افراد با حساب‌های مختلف قادر خواهند بود برخی کارهایی که مدیران اصلی می‌توانند را انجام دهند.

بار دیگر تکرار می‌کنیم که این راهکار هنوز توسط مایکروسافت تأیید نشده ولی اگر قرار باشد این باگ از بین برود، این کمپانی ناچار است بروزرسانی را منتشر کند حال آن‌که پشتیبانی از این سیستم عامل پایان یافته است.

آپدیت ویندوز 7 به منظور از بین بردن باگ سیاه شدن تصویر پس‌زمینه

چند هفته پیش اعلام کردیم که برخی از کاربران ویندوز 7 پس از نصب بروزرسانی‌های KB4534310 و KB4534314 شاهد سیاه شدن تصویر پس‌زمینه سیستم عامل خود بوده‌اند.

این باگ بر تمامی کاربران ویندوز 7 که گزینه Stretch را برای تصویر پس‌زمینه انتخاب کرده‌اند، فعال شده است. البته مایکروسافت در ادامه تأیید کرد که این باگ را تنها برای کسانی از بین می‌برد که هزینه‌های پشتیبانی را پرداخت کرده‌اند. در نهایت کمپانی مالک ویندوز حرف خود را پس گرفت و خبر داد که این آپدیت به دست همه افراد خواهد رسید.

حالا همان‌طور که مایکروسافت وعده داده بود، بروزرسانی KB4539602 را برای کاربران منتشر کرده است. این آپدیت مشکل مربوط به سیاه شدن تصویر پس‌زمینه را حل خواهد کرد.

البته برای فعال شدن این آپدیت، باید راهکارهای زیر را انجام دهید یا یکی موارد زیر را در کامپیوتر خود داشته باشید:

 

•    بروزرسانی KB4474419 به تاریخ 23 سپتامبر 2019 یا جدیدتر نصب شده باشد و پیش از دانلود این آپدیت باید رایانه ری‌استارت شود. اگر از برنامه Windows Update استفاده می‌کنید، آخرین نسخه این بروزرسانی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
•    آپدیت SSU نسخه KB4490628 به تاریخ 12 مارس 2019 یا جدیدتر نصب شده باشد. اگر از برنامه Windows Update استفاده می‌کنید، این بروزرسانی به صورت خودکار در دسترس قرار می‌گیرد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46279 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/20 تعداد مشاهده: 3667
سافت گذر