کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318022 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تحقق دولت الکترونیک با موبایل و وایمکس


اعضاي کميته تخصصي دولت الکترونيکي در ديدار با مديران اپراتور دوم موبايل بر لزوم ايجاد طيف گسترده‌اي از بسترهاي فني و ارتباطي شبکه تلفن همراه و وايمکس براي تحقق دولت الکترونيکي تاکيد کردند.

 احمد بزرگيان- معاون نوسازي و تحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري دراين نشست گفت: امروز ما روي موبايل فراتر از يک وسيله ارتباطي صرف حساب مي‌کنيم و به دنبال آن هستيم تا بخشي از خدمت‌رساني از طريق تلفن‌همراه تحقق پيدا کند.

وي افزود: با توجه به ويژگي‌هاي منحصر به فرد تلفن‌همراه، خدمت‌رساني دولت، تا جايي که مقدور و ممکن است بايد از طريق اين وسيله ارتباطي تحقق پيدا کند و بايد به سمتي حرکت کنيم تا خدماتي نظير کيف پول الکترونيک روي موبايل گسترش پيدا کند.

رئيس کميته تخصصي دولت الکترونيکي اضافه کرد: در اين راستا خدماتي نظير اينترنت روي موبايل، وايمکس، خدمات مبتني بر مکان و اطلاع‌رساني، ايرانسل را به يک کتابخانه سيار براي مردم تبديل کرده است.

معاون نوسازي و تحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري گفت: تا پايان برنامه پنجم توسعه، بايد حداقل هفتاد درصد خدمات به صورت الکترونيکي به مردم ارائه شود و نقش ايرانسل در تحقق اين موضوع مي‌تواند بسيار چشمگير باشد.

وي ضمن دعوت از ساير اپراتورها براي حضور مستمر در کميته تخصصي دولت الکترونيک افزود: اين فرصت خوبي براي بخش خصوصي فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات است تا بتواند با نگاه اقتصادي و فرهنگي، رضايت بيشتري را در سطح مردم و مشترکين به وجود آورد.

رئيس کميته تخصصي دولت الکترونيک گفت: ايرانسل با عرضه خدماتي نظير اينترنت روي تلفن همراه، وايمکس، ايميل همراه، بانکداري همراه و خدمات مبتني بر مکان، بخش عمده اي از زيرساخت هاي لازم براي تحقق دولت الکترونيک و دولت همراه را فراهم ساخته و اين شرکت بعنوان يک بازوي توانمند و با اراده در بخش خصوصي براي تحقق دولت الکترونيک شناخته مي‌شود.

عليرضا قلمبردزفولي- مديرعامل ايرانسل نيز با اشاره به زيرساخت هاي ارتباطي اين اپراتور گفت: ايجاد زيرساخت‌هاي پايدار و پيشرفته مبتني بر فناوريهاي نسل 75/2 شبکه موبايل در سطح کشور، ايجاد بستر ارتباطي پرسرعت بيسيم مبتني بر فناوري وايمکس در سطح 7 استان، ايجاد نخستين پورتال عرضه محصولات الکترونيکي ويژه موبايل به عنوان اولين تجربه تجارت همراه و عرضه محصول منحصربه فرد سيم‌کارت پيام‌رسان از جمله اقدامات صورت گرفته ايرانسل براي تحقق دولت الکترونيک است.

وي گفت: ايرانسل بستر ارتباطي ويژه سازمانها، شرکتها و کاربران و همکاري با بانک‌ها براي توسعه خدمات بانکداري همراه و تمرکز بر حوزه ديتا و ارائه سامانه و محصول براي حوزه‌هاي تخصصي دولت الکترونيک را براي تحقق دولت الکترونيکي فراهم ساخته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4629 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/12/15 تعداد مشاهده: 1419
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر