کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل سونی بر سر تعیین قیمت پلی‌استیشن 5

به گزارش سافت گذر، سونی مدتی است که به خاطر هزینه های زیاد تأمین قطعات و کمبودها نتوانسته قیمت مناسبی برای کنسول آتی خود یعنی پلی استیشن 5 تعیین کند.

ایکس‌باکس سونی پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 کنسول بازی

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که با وجود مشکلات، سونی ممکن است بابت تولید هر پلی استیشن 5 مجبور شود بیش از 450 دلار پول پرداخت کند. علی رغم اینکه معمولاً هر سال و در ماه فوریه قیمت کنسول آتی سونی مشخص می شود ولی این کمپانی ژاپنی امسال سعی کرده منتظر بماند و ببیند در آینده چه پیش می آید.

یکی از دلایل افزایش قیمت پلی استیشن 5 آن است که سونی می خواهد یک سیستم خنک کننده مخصوص در این کنسول قرار دهد تا حرارت ایجاد شده تأثیری بر عملکردش نگذارد. آن طور که بلومبرگ ادعا کرده، هر کدام از این سیستم ها چندین دلار بر قیمت پلی استیشن ها می  افزاید.

لازم به ذکر است که هزینه ساخت یک پلی استیشن 4 تقریباً 381 دلار بود که نهایت باعث شد با قیمت 399 دلاری به فروش برسد. بنابراین اگر قرار باشد ساخت هر پلی استیشن 5 برای سونی 450 دلار آب بخورد، احتمالاً متقاضیان باید حداقل 470 برای خرید آن بپردازند.

در کنار این خبرها، شنیده شده که سونی در حال ساخت یک هدست واقعیت مجازی جهت رونمایی همزمان با پلی استیشن 5 است. البته گفته می شود که عرضه این دستگاه پس از ورود پلی استیشن 5 به بازار انجام خواهد شد.

نکته جالب اینکه شایعات منتشر شده پیرامون قیمت پلی استیشن 5 با اخباری که چند ماهی می شود در حال دست به دست شدن هستند، مطابقت دارد. برای مثال، در ماه اکتبر شنیدیم که قیمت کنسول آتی سونی 499 دلار خواهد بود.

به نظر می رسد تعیین چنین قیمتی منطقی باشد زیرا خبر رسیده که ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت به عنوان جدی ترین رقیب محصول سونی 100 دلار گران تر از پلی استیشن 5 خواهد بود.

با این وجود، در گذشته گفته می شد که در تاریخ 5 فوریه پلی استیشن 5 معرفی می شود ولی حالا دو هفته از آن زمان گذشته و هنوز خبری نشده است.

در پایان اشاره کنیم که پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در ماه های پایانی سال 2020 وارد بازار خواهند شد.

 
منبع: mspoweruser.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46312 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/26 تعداد مشاهده: 2579
سافت گذر