کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318019 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار تصاویر امیدوارکننده از «ویندوز ۸» مایکروسافت

 نشانه‌های حاکی از آن است که می‌توان به ویندوز ۸ مایکروسافت نیز پس از محصول خوب ویندوز ۷ این شرکت امیدوار بود. آخرین نشانه از ویندوز ۸ حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تغییرات خوب و امکانات پیشرفته‌ای را به نوار ابزار سیستم عامل جدید خود اضافه کند.

در تصاویری (اسکرین‌شات) که از این سیستم عامل در اینترنت منتشر شده است نوار گزارش پیشرفت کار (progress indicator) نسبت به ویندوز ۷ دارای پیشرفت بوده و امکاناتی به آن اضافه شده و حتی نوار ابزار گزارش نصب سخت‌افزار نیز به آن افزوده شده است و در تصاویر به خوبی زمان نصب یک موشواره قابل مشاهده است.

windows-8-leaked-screenshot

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی چینی Win7China ویندوز ۸ دارای سرعت نصب بالاتری خواهد بود. این پایگاه اینترنتی مدعی شده است که زمان نصب این ویندوز ۲٫۵ برابر سریع‌تر از زمان نصب ویندوز ۷ ‌ و  تنها ۸ دقیقه خواهد بود که البته این زمان با بهره‌گیری از رایانه‌ای با پردازنده ۸ هسته‌ای به دست آمده است.

این پایگاه اینترنتی همچنین اعلام کرده است که در سیستم عامل جدید مایکروسافت قابلیت بازگشت به قبل (System Restore) بهبود یافته و کاربر حتی می‌تواند تنظیمات زمانی آن را به تنظیمات زمان نصب و یا همان تنظیمات کارخانه در زمان دو دقیقه بازگرداند.

windows-8-taskbar-screenshot

تغییرات قابل مشاهده دیگر را می‌توان در قسمت سمت راست و پایین این سیستم عامل دید که در آن می‌توان تصویری و یا آواتاری از خود در شبکه محلی را به نمایش گذاشت که این امکان را می‌توان با قرار دادن تصویری ویدیویی هم بکار برد. این بدان معناست که شما اجازه خواهند داشت از آی‌دی ویندوز لایو خود برای ورود به این سیستم عامل بهره ببرند و این بر استفاده از محاسبات ابری در ویندوز ۸ تاکید دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اولین نسخه آزمایشی ویندوز ۸ در ژوئن و یا جولای سال ۲۰۱۱ منتشر خواهد شد که این بدان معناست که امکان عرضه رسمی آن در اوایل سال ۲۰۱۲ وجود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4632 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/12/15 تعداد مشاهده: 1989
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر