کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس دو ورژن خواهند داشت

به گزارش سافت گذر، به تازگی خبری منتشر شده و عنوان کرده که ایکس باکس سری ایکس دارای قدرت پردازشی 12 FLS خواهد بود. بر این اساس، با توجه به سخت افزار مشابه موجود در پلی استیشن 5، بعید است تفاوت زیادی میان عملکرد این دو کنسول بازی وجود داشته باشد.

کنسول ایکس باکس پلی استیشن پلی استیشن 5 ایکس باکس سری ایکس

از آن جایی که شرکت های سازنده سعی می کنند بهترین سخت افزارها را در کنسول های خود قرار دهند، بسیاری از افراد نگران این موضوع شده اند که ممکن است قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بسیار زیاد باشد. امروز اما، یکی از کاربران در انجمن های رسمی بازی های ویدیویی مدعی شد دو نسخه از هر کنسول تولید خواهد شد.

این کاربر فاش کرده که به صورت مخفیانه دو کنسول نامبرده را بررسی کرده و متوجه شده که سونی و مایکروسافت دو نسخه مختلف از محصولاتشان را تولید خواهند کرد که یکی ورژن پیشرفته و دیگری ورژن معمولی خواهد بود و همزمان وارد بازار خواهند شد.

او می گوید:«« برای بار آخر اعلام می کنم. شنیده ام که کنسول هایی که مایکروسافت و سونی تولید خواهند کرد، می توانند تا 7 سال دوام بیاورند. ایکس باکس سری ایکس دارای قدرت پردازشی 12 FLS و سریع ترین کنسول خواهد بود. به علاوه، یک مدل معمولی برای این دستگاه هم تولید می شود که ارزان تر از ایکس باکس سری ایکس اصلی است. ضمن اینکه سونی هم دو مدل از پلی استیشن 5 را تولید خواهد کرد که نسخه معمولی قدرت پردازشی 9FLS خواهد داشت و قدرت پردازشی مدل دیگر همچون نسخه اصلی ایکس باکس سری ایکس خواهد بود. با این اوصاف، کاملاً طبیعی است که مردم اسامی این کنسول ها را با هم اشتباه بگیرند. شنیده ام که نسخه های پیشرفته گران قیمت خواهند بود. تأکید می کنم که قیمت ندارم ولی حدس می زنم بیش از 600 دلار باشد. در مورد تاریخ عرضه این دو کنسول نیز بگویم که هر دو شرکت به صورت همزمان محصولاتشان را عرضه خواهند کرد. اینها تمام اطلاعاتی بودند که من می دانستم»».

کنسول ایکس باکس پلی استیشن پلی استیشن 5 ایکس باکس سری ایکس

در حال حاضر مشخص شده که نسخه پیشرفته تر ایکس باکس سری ایکس با قدرت پردازشی 12 FLS عملکرد ضعیف تری خواهد داشت. به علاوه، قدرت پردازشی نسخه معمولی پلی استیشن 5 تقریباً 9 FLS خواهد بود ولی اطلاعی در مورد ورژن پیشرفته تر نداریم هرچند احتمالاً از این نظر شبیه ایکس باکس سری ایکس باشد. ضمناً، قیمت نسخه های پیشرفته این وسایل نیز بالا خواهد بود و همان طور که کاربر نامبرده مدعی شده، بیش از 600 دلار می باشد.

 

 
منبع: gizchina.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46442 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/15 تعداد مشاهده: 2359
سافت گذر