کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کشف بیشترین مشکلات امنیتی در اندروید در سال 2019

به گزارش سافت گذر، اندروید محبوب ترین سیستم عامل دنیا و در نتیجه ناامن ترین پلتفرم می باشد چرا که برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزاری در تلاشند تا با تولید اپلیکیشن های جاسوسی امنیت این سیستم عامل را مختل کنند. متأسفانه در اندروید این امکان وجود دارد که یک هکر خبره، اطلاعات مهم کاربران را به دست آورده و آنها را به هر کجا که می روند ردیابی کند. چنین افرادی معمولاً از ضعف های امنیتی اندروید بهره می برند.

اندروید باگ گوگل سیستم عامل اپل

محققان سایت TheBestVPN با توجه به تحقیقاتی که در سال 2019 انجام دادند به این نتیجه رسیدند که در میان سیستم عامل ها، اندروید بیشترین مشکلات امنیتی را دارد زیرا پارسال حداقل 414 باگ در این پلتفرم کشف شده است. البته شرایط آن قدر هم بحرانی نیست چرا که تعداد این مشکلات به تدریج در حال کم شدن می باشد. مثلاً در سال 2017، ضعف های امنیتی در اندروید 843 عدد بود ولی در پایان سال 2019 این تعداد نصف شد. در مجموع مشکلات امنیتی اندروید از زمان در دسترس قرار گرفتن این سیستم عامل به 2563 باگ می رسد.

کارشناسان اعتقاد دارند که مشکلات به وجود آمده در اندروید ربطی به خودِ سیستم عامل ندارد بلکه بیشترین باگ در اپلیکیشن ها کشف می شوند. به علاوه، بسیاری از مشکلات پیدا شده به خاطر وجود باگ در سفت افزار تراشه های ساخت شرکت مدیا تک است.

در میان کمپانی های معروف، گوگل به عنوان مالک و متولی اصلی اندروید وظیفه دارد همواره امنیت این سیستم عامل را ارتقا داده و آن را بهبود بخشد. این شرکت اعتقاد دارد که تعداد مشکلات امنیتی برطرف شده هیچگاه نشان دهنده ضعف یک سیستم عامل نیست بلکه چنین باگ هایی به خاطر منبع باز بودن پلتفرم به وجود می آیند. در واقع نبود نام سیستم عامل iOS اپل در تصویر زیر به همین دلیل است.

اندروید باگ گوگل سیستم عامل اپل

بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنیم که گوگل در ماه مارس 2020 تعداد 71 مشکل امنیتی را در اندروید برطرف کرده که 48 عدد از آنها به پردازنده های ساخت کمپانی کووالکوم مربوط می شدند. همچنین، چند باگ دیگر نیز به خاطر سنسور اسکنر اثر انگشت یا پورت USB به وجود می آمدند.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46464 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/19 تعداد مشاهده: 2447
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر